Ik zoek een?
Een edit, game, livestream en record computer.
Wat is je budget?
Maximaal 530 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik wil deze computer gebruiken voor gamen, gaan recorden, livestreamen en video's bewerken. Zelf heb ik al een videokaart (Gainward gtx 650 1gb) Ik verwacht video's snel te kunnen renderen door de processor, gta5 op 1600x900 op high settings te kunnen spelen en dat te kunnen opnemen of livestreamen. Ik wil dat Sony Vegas, Obs en Photoshop goed en redelijk snel werken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb zelf alle onderdelen al gevonden maar was benieuwd of jullie nog andere onderdelen voor dit budget in gedachte hadden. Zelf heb ik geen merk voorkeuren dus dat mag eigenlijk van alles zijn. Dit heb ik allemaal gevonden:
Welke vragen heb je hier nog over?
Is dit de beste keuze voor mij?
Vriendelijke groeten Jan
Een edit, game, livestream en record computer.
Wat is je budget?
Maximaal 530 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik wil deze computer gebruiken voor gamen, gaan recorden, livestreamen en video's bewerken. Zelf heb ik al een videokaart (Gainward gtx 650 1gb) Ik verwacht video's snel te kunnen renderen door de processor, gta5 op 1600x900 op high settings te kunnen spelen en dat te kunnen opnemen of livestreamen. Ik wil dat Sony Vegas, Obs en Photoshop goed en redelijk snel werken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb zelf alle onderdelen al gevonden maar was benieuwd of jullie nog andere onderdelen voor dit budget in gedachte hadden. Zelf heb ik geen merk voorkeuren dus dat mag eigenlijk van alles zijn. Dit heb ik allemaal gevonden:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Cooler Master SickleFlow 120 Red LED 120mm, 120mm | € 7,09 | € 7,09 |
1 | Cooler Master Sickleflow Blue, 120mm | € 8,95 | € 8,95 |
1 | DeepCool Ice Edge Mini FS | € 7,15 | € 7,15 |
1 | Intel Xeon E3-1231 V3 Boxed | € 256,50 | € 256,50 |
1 | Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/8 | € 50,95 | € 50,95 |
1 | MSI B85M-E45 | € 60,95 | € 60,95 |
1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 55,95 | € 55,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Zalman ZM-T4 | € 28,89 | € 28,89 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 524,38 |
Welke vragen heb je hier nog over?