Toon posts:

iPhone 6: foto datarecovery na herstart fabrieksinstellingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen week heb ik ene x aantal keer de verkeerde toegangscode ingevoerd op mijn iphone waarna de iphone na eerst een tijdelijke blokkade, een reboot heeft uitgevoerd en het lijkt alsof alles op de iphone gewist is. Ik gebruik geen itunes of icloud en heb over de laatste maanden geen back-up. Alle apps en instellingen zijn eenvoudig terug te zetten echter wil ik mijn waardevolle foto's en films terugkrijgen.
Volgens diverse bronnen zou de media nog aanwezig zijn in het geheugen van de iphone echter niet toegankelijk voor een gebruiker vanuit het iphone menu.
Opvallend is dat er slechts een kleine 10 foto's van de afgelopen weken na het opnieuw instellen van mij iphone plots weer in mijn media verzicht te zien zijn terwijl die ook van voor het herstellen van mijn iphone afkomstig zijn ?!? Daarnaast wilde ik een aantal foto's via whatsapp terug opslaan op mijn iphone en dan krijg ik de melding dat de foto reeds aanwezig is maar ik zie de foto niet op de foto rol staan ?!?
Kortom: is mijn media (van zo'n 1000 stuks) op de een of andere wijze nog aanwezig op het geheugen van mijn iphone en zo ja hoe kan ik dit weer herstellen zodat ik er bij kan. De foto's zijn me veel waard dus alle tips en hulp is welkom !!! Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 11:14

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk.

Volgens mij is de chip waar de data op opgeslagen wordt encrypt. Zodra je de fabrieksinstellingen erop zet, wordt die chip overschreven met een nieuwe versie van iOS en wordt de chip weer opnieuw encrypt.
Als het al nog op de telefoon staat, wat me niet lijkt, dan zou je die twee lagen encryptie moeten doorbreken. En volgens Apple is dat niet meer mogelijk als je op iOS 8 of hoger zat, dan kan niemand er meer bij komen...

Ik denk dat het helaas niet mogelijk voor je is...

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Ja, wel riskant hoor! Geen iTunes en iCloud en kiezen om wis alle gegevens nadat er tien keer een foutieve code is ingevoerd aan te zetten (standaard staat die functie namelijk uit)

Maar bel voor echt uitsluitsel Apple support, want hoe meer je 'probeert' hoe kleiner de kans word iets terug te halen, als dit überhaupt nog mogelijk is!

NRG