Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en ehm, ja vooral gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste lager dan €900. Alles wat bespaard kan worden is meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1TB HDD Sata3, Kingston SSD SH103S3 120G, Cooler Master Voeding GX Lite 700W, Sharkoon Midi Tower Vaya ATX(Optioneel). Verder heb ik nog 2 schermen die ik mee wil nemen naar m'n volgende build. De merken kan ik niet terug vinden maar het mainscreen is een full HD Samsung(TV van oorsprong) en een 1:1 square Dell.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
.
Ga je overklokken?
Overklokken is geen must, maar wel leuk om mee te experimenteren.
Wat verwacht je van ons?
Het systeen dat ik nu heb is een beetje gedateerd, een i3 2120 met een GeForce GTX 550Ti. Graag zou ik AAA-games kunnen draaien zoals Fallout 4 en SW:Battlefront etc. 4k is geen pré, wel mooi meegenomen als dat zou kunnen en het binnen mn budget valt.(Monitor ondersteund geen 4k)
Is het systeem dat ik heb gekozen voldoende om deze eisen te halen? En wat zou ik anders/beter kunnen doen om die eisen te halen. Of is het een overkill qua kracht(Denk het niet tho)?
Ben ik nog iets belangrijks vergeten?
Gamen en ehm, ja vooral gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste lager dan €900. Alles wat bespaard kan worden is meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1TB HDD Sata3, Kingston SSD SH103S3 120G, Cooler Master Voeding GX Lite 700W, Sharkoon Midi Tower Vaya ATX(Optioneel). Verder heb ik nog 2 schermen die ik mee wil nemen naar m'n volgende build. De merken kan ik niet terug vinden maar het mainscreen is een full HD Samsung(TV van oorsprong) en een 1:1 square Dell.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 259,23 | € 259,23 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 357,75 | € 357,75 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Window | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial CT4K4G4DFS8213 | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 985,83 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
.
Ga je overklokken?
Overklokken is geen must, maar wel leuk om mee te experimenteren.
Wat verwacht je van ons?
Het systeen dat ik nu heb is een beetje gedateerd, een i3 2120 met een GeForce GTX 550Ti. Graag zou ik AAA-games kunnen draaien zoals Fallout 4 en SW:Battlefront etc. 4k is geen pré, wel mooi meegenomen als dat zou kunnen en het binnen mn budget valt.(Monitor ondersteund geen 4k)
Is het systeem dat ik heb gekozen voldoende om deze eisen te halen? En wat zou ik anders/beter kunnen doen om die eisen te halen. Of is het een overkill qua kracht(Denk het niet tho)?
Ben ik nog iets belangrijks vergeten?