Met mijn iPad Air 2 probeerde ik video te streamen met Ark MC en Media:connect. Bij geen van beide apps was het echter mogelijk om filmpjes in de app folder te plaatsen zonder dat ik een beschikbare media server heb. Ook niet in 'Documents' of de VLC app. Als ik daarin op het filmpje klik en op 'share' of 'copy to' klik zie ik geen van beide DLNA apps er in staan. Helaas is er van BubbleUPNP (die onder Android fantastisch werkt) geen iOS versie.
Dus HDMI lijkt me een betere optie maar is het niet zo dat als je een film van meer dan een uur bekijkt dat die je batterij leegtrekt omdat het schermpje aan moet staan ? Want voorzover ik weet is er geen powered HDMI adapter met lightning connector beschikbaar. Voor mijn Android heb ik dat wel.
Hebben jullie ideeen ?
Dus HDMI lijkt me een betere optie maar is het niet zo dat als je een film van meer dan een uur bekijkt dat die je batterij leegtrekt omdat het schermpje aan moet staan ? Want voorzover ik weet is er geen powered HDMI adapter met lightning connector beschikbaar. Voor mijn Android heb ik dat wel.
Hebben jullie ideeen ?