Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdb1988
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 20:07
Beste mede tweakers,

Ik heb het volgende probleem, Kan de printer niet installeren. De afdrukprocessor bestaat niet.
Dit gaat om een verse installatie van Windows 7 met een Hp envy 4500 en een brother printer. Werken beide niet, heb al veel sites op het internet bezocht maar niets heeft tot nog toe geholpen. Hebben jullie hier ervaring mee en hopelijk een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheunG
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-02-2021

TheunG

Voor al uw bouwproblemen

Peter, heb je misschien ook meer informatie. Zoals; heb je drivers geïnstalleerd? Om welke Brother printer gaat het? Welke zoekterm heb je gebruikt in google?

Specs: Asus Sabertooth 990FX R2.0, AMD FX-8320, Kingston HyperX Predator KHX28C12T2K2/8X, Asus GTX780-DC2OC-3GD5 & Asus ROG Swift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdb1988
Alle drivers heb ik geprobeerd van de cd de Brother is eigenlijk niet meer interessant aangezien ik de HP printer werkend wil hebben. Die informatie gaf ik erbij omdat ik wilde aangeven dat het probleem niet in de printer zit maar in de pc. Snapt u?

De zoekterm waar ik voornamelijk mee bezig ben geweest is "kan de printer niet installeren afdrukprocessor bestaat niet" en "How to install Print processor".

En alvast bedankt voor de snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Check of je printspooler draait.
Disable AV tijdens install driver of exclude de spooler folder.
Altijd eerst de installatie cd draaien en dan pas wanneer aangegeven de printer aankoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheunG
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-02-2021

TheunG

Voor al uw bouwproblemen

Dit al geprobeerd peter?:

http://answers.microsoft....on&status=AllReplies#tabs

volgende oplossing staat hier in:

Om welk type printer gaat het ? Indien het om een netwerkprinter gaat in een bedrijfsnetwerk, kijk dan eens naar dit artikel over "The print processor is unknown".

Draai ook de probleemoplosser voor printerproblemen:
- klik op de knop StartAfbeelding en vervolgens op Configuratiescherm. Typ probleemoplosser in het zoekvak rechts bovenin en klik vervolgens op Probleemoplossing. Klik onder "Hardware en geluiden" op "Een printer gebruiken".

Specs: Asus Sabertooth 990FX R2.0, AMD FX-8320, Kingston HyperX Predator KHX28C12T2K2/8X, Asus GTX780-DC2OC-3GD5 & Asus ROG Swift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdb1988
Het gaat om een HP Envy 4500 die met een simepele USB kabel aangesloten is, helemaal niets geks dus heb hem zelfs met wifi geprobeert maar krijg dan de zelfde foutmelding.

@Killer: heb de installatie cd geprobeerd, en heb ook de printspooler meerdere malen herstart en laten stoppen; geen succes.

Probleem oplosser komt alleen met de melding dat hij uiteindelijk de driver niet gevonden krijgt, en dat komt omdat deze niet geïnstalleerd kan worden omdat de printprocessor dus niet aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

http://www.urtech.ca/2014...processor-does-not-exist/

[ Voor 75% gewijzigd door KillerAce_NL op 21-10-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdb1988
Had dit gisteren ook al voorbij zien komen ga dit vandaag nogmaals proberen. Had toen namelijk alleen een windows 10 64bitt versie en geen windows 7..
Pagina: 1