Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb mijn pc al een tijdje en heb gisteren besloten een tweede monitor aan te sluiten. Eerste was met een hdmi kabel aangesloten op mijn r9 290, de tweede monitor is een oud model (medion md 32119 PR) en wilde ik aansluiten met een dvi d dual link kabel. De monitor werkt tijdens het opstarten, en als ik de bios in ga werkt het scherm ook, maar als ik inlog op mijn computer wordt het beeld zwart en hij wordt niet herkend in CCC of het windows beeldscherm configuratie scherm. Iemand enig idee?

Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld!!!!!!! :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:21

Kraz

Saving the world

Het lijkt erop dat de instelling(en) die je hebt gezet in Windows niet worden ondersteund door je monitor.

Kijk even naar de resolutie die je naar de monitor stuurt en eventueel het aantal hertz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
doet hij het miss wel in veilige modus? Er ligt me iets bij dat dan automatisch een veiligere resolutie wordt genomen of heb ik dat mis.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:15

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Ik zou zelf denken aan driver-issues. Heb iets vergelijkbaars met mijn tv en zowel de laptop als pc:

PC: In bios en tijdens installatie van windows spelen de apparaten lief met elkaar, maar zodra er een grafische driver wordt geinstalleerd lijkt de HDMI-handshake te mislukken

Laptop: Een vergelijkbaar verhaal, maar onder Windows 8.1 detecteerde en verbond de laptop wel goed met de TV wanneer deze op een andere input stond.

Kalm aan! En rap een beetje!