laden van foto's vanaf NAS traag in Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 16:59
Ik heb inmiddels een tijdje een Synology DS214+ in gebruik voor mijn foto opslag

Nu is het zo dat als ik mijn foto's bekijk in de Synology File Station dat dat best rap gaat.
Ga ik echter in Verkenner mijn foto's bekijken van de netwerkschijf dan is het niet vooruit te branden.

Ik werk met een Windows 7 pc

Vast mensen die dit probleem herkennen en een tipje kunnen geven hoe je dit oplost.
Gaat bijvoorbeeld een upgrade naar W10 dit verhelpen?

Het gaat er dus om dat als ik bijvoorbeeld op een forum/facebook/etc een foto wil invoegen, dat ik dan snel in mijn database met foto's het gezochte bestand kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
ExTaxi schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:13:
Ik heb inmiddels een tijdje een Synology DS214+ in gebruik voor mijn foto opslag

Nu is het zo dat als ik mijn foto's bekijk in de Synology File Station dat dat best rap gaat.
Ga ik echter in Verkenner mijn foto's bekijken van de netwerkschijf dan is het niet vooruit te branden.

Ik werk met een Windows 7 pc

Vast mensen die dit probleem herkennen en een tipje kunnen geven hoe je dit oplost.
Gaat bijvoorbeeld een upgrade naar W10 dit verhelpen?

Het gaat er dus om dat als ik bijvoorbeeld op een forum/facebook/etc een foto wil invoegen, dat ik dan snel in mijn database met foto's het gezochte bestand kan selecteren.
Probeer eens.....
open windows 7 credential manager
Vul daar fysiek je nas gegevens in en het netwerkpad op basis van dns naam