Heel erg veel eisend ben ik niet, ik speel dagelijks een potje league of legends. En verder ben ik bezig met studeren en kijk ik graag series en films.
Ik streef naar kosten van ongeveer €750, het kan ook iets meer zijn. Maar ik denk niet dat ik dat optimaal kan gebruiken. Ik heb het geld wel, maar het zal dan niet echt tot zijn recht komen in het systeem.
Ik heb alleen een computer nodig.
Ik heb een prima muis en toetsenbord(logitech basis shit, voor mij voldoende. Als ik daar vervanging voor wil ga ik dat een andere keer doen)
Verder heb ik een Medion beeldscherm staan en een Logitech Speaker Systeem Z313 waar ik niet perse vanaf wil.
Ik wil heel graag een ssd omdat dat mijn dagelijkse makkelijker maakt.
De grootte en geluid is voor mij onbelangrijk, dus het mag allemaal best lompe shit zijn.
Ik wil niet gaan overklokken, want dat lijkt me onnodig.
Ik heb hier al eerder advies over gevraagd, dus ik ben nu redelijk ver. Dit is wel echt wat ik waarschijnlijk wil gaan halen, tenzij ergens een gigantisch koopje te voorschijn komt.
Ik streef naar kosten van ongeveer €750, het kan ook iets meer zijn. Maar ik denk niet dat ik dat optimaal kan gebruiken. Ik heb het geld wel, maar het zal dan niet echt tot zijn recht komen in het systeem.
Ik heb alleen een computer nodig.
Ik heb een prima muis en toetsenbord(logitech basis shit, voor mij voldoende. Als ik daar vervanging voor wil ga ik dat een andere keer doen)
Verder heb ik een Medion beeldscherm staan en een Logitech Speaker Systeem Z313 waar ik niet perse vanaf wil.
Ik wil heel graag een ssd omdat dat mijn dagelijkse makkelijker maakt.
De grootte en geluid is voor mij onbelangrijk, dus het mag allemaal best lompe shit zijn.
Ik wil niet gaan overklokken, want dat lijkt me onnodig.
Ik heb hier al eerder advies over gevraagd, dus ik ben nu redelijk ver. Dit is wel echt wat ik waarschijnlijk wil gaan halen, tenzij ergens een gigantisch koopje te voorschijn komt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 176,50 | € 176,50 |
| 1 | Asus TROOPER B85 | € 82,- | € 82,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 235,95 | € 235,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,- | € 40,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury SSD 240GB | € 74,90 | € 74,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 746,20 | |