Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voor 2 doeleinden gebruikt worden zijnde gamen (MMORPG's, RTS) op 1 monitor en het testen van nieuwe Operating Systems en software in virtuele machines (VMWare Workstation)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een budget van €1000 tot €1400 in gedachten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis en 3 HD's zullen meegaan naar het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB ram is een must vanwege de vele virtuele machines die ik vaak heb draaien. Verder ben ik graag voorbereid op de toekomst als het gaat om uitbreidingsmogelijkheden / upgrademogelijkheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een persoonlijke voorkeur naar Nvidia GPU's vanwege al enkele slechte ervaringen met AMD GPU's in het verleden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil proberen om de pc zo stil mogelijk te houden, vandaar de keuze voor de be quiet! case en voeding, indien er betere alternatieven zijn dan hoor ik het natuurlijk graag.
Ga je overklokken?
Overklokken is niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Stabilitieit en betrouwbaarheid zijn enorm belangrijk voor mij, tot nu toe heb ik altijd gemiddeld 5 jaar met een systeem gedaan (mits hier en daar de nodige upgrades natuurlijk). Dus alle feedback betreffende de kwaliteit van de gekozen componenten of betere alternatieven is meer dan welkom.
Alvast bedankt!
Het systeem zal voor 2 doeleinden gebruikt worden zijnde gamen (MMORPG's, RTS) op 1 monitor en het testen van nieuwe Operating Systems en software in virtuele machines (VMWare Workstation)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een budget van €1000 tot €1400 in gedachten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis en 3 HD's zullen meegaan naar het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB ram is een must vanwege de vele virtuele machines die ik vaak heb draaien. Verder ben ik graag voorbereid op de toekomst als het gaat om uitbreidingsmogelijkheden / upgrademogelijkheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een persoonlijke voorkeur naar Nvidia GPU's vanwege al enkele slechte ervaringen met AMD GPU's in het verleden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil proberen om de pc zo stil mogelijk te houden, vandaar de keuze voor de be quiet! case en voeding, indien er betere alternatieven zijn dan hoor ik het natuurlijk graag.
Ga je overklokken?
Overklokken is niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Stabilitieit en betrouwbaarheid zijn enorm belangrijk voor mij, tot nu toe heb ik altijd gemiddeld 5 jaar met een systeem gedaan (mits hier en daar de nodige upgrades natuurlijk). Dus alle feedback betreffende de kwaliteit van de gekozen componenten of betere alternatieven is meer dan welkom.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 229,50 | € 229,50 |
| 1 | Gigabyte GA-H170-HD3 | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 355,99 | € 355,99 |
| 1 | be quiet! Silent Base 800 Zwart/Zilver | € 118,50 | € 118,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 43,50 | € 43,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 113,65 | € 113,65 |
| 1 | be quiet! Dark Power Pro 10 550W | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,49 | € 84,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.176,63 | |