Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen kom ik niet meer door het zwarte scherm heen, dat altijd verschijnt vlak na de BIOS check. Er komt een cursor knipperend op het scherm welke als een gek het hele scherm over vliegt. Net of er iemand heel snel op de spatiebalk en Enter toets drukt heel lang.

Als je zelf wat toetsen gebruikt, krijg je na een tijdje bij elke toetsaanslag een piep te horen. Ik kan nog wel bij de BIOS instellingen, waar ik al van alles geprobeerd heb maar dat hielp allemaal niet.

Een extern scherm aansluiten gaf geen ander resultaat, dan dat het zelfde op de monitor gebeurde.

Ik heb verder niets nieuws geïnstalleerd of verwijderd.

Heeft iemand een idee, wat er loos kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:48
Windows start niet. Test je hdd eens met BV seatools en druk er eens een Windows cd in en probeer hem dan te herstellen.

En check ook even of je boot volgorde nog goed staat. En probeer dan ook eens via het boot menu op te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft natuurlijk niks met je videokaart of beeldscherm.te maken. Waarom die hier staat is mij dan ook een raadsel. Vooralsnog maar een schop naar OT, maar het kan net zo goed PMG of WOS zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Je bios of start blijft ergens op hangen, haal alle overbodige meuk er af en koppel alles los. Blijft videokaart hd en geheugen over en kijk of hij dan start. Brak toetsenbord kan het ook zijn.

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Of gewoon corrupte bootloader. Gevalletje proberen te booten met live-cd of zo iets dergelijks.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.