he gasten ik wil dit op de zijkant van m`n case zetten.

hoe kan ik dit doen?
Ik zelf zie ff geen mogelijkheid, m`n kast is Metallic blauw

hoe kan ik dit doen?
Ik zelf zie ff geen mogelijkheid, m`n kast is Metallic blauw

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
en wat kost het anders, er zit op de hoek van de straat zo`n kleindruk bedrijfje (voor t-shirts, etc.)Op dinsdag 19 juni 2001 20:50 schreef Skef het volgende:
Kun je niet iemand met een zeefdruk-apparaat lief aankijken?
Volgens m'n pa is dat ook nog niet zo heel duur (als je de juiste mensen kent ;-) )
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Skef leuk idee, maar er is 1 probleem, M`N KAST IS NIET ZWART!!!!Op dinsdag 19 juni 2001 21:48 schreef Skef het volgende:
Kun je daar niet gewoon heen gaan met die tekening en je (inmiddels zwarte) pc-kast, en vragen wat dat kost?
Het moet wel in meerdere keren gebeuren, ivm de meerdere kleuren.
Maar het moet denk ik wel onder de 100 piek blijven. (Maar dan heb je wel een supertoffe kast!)
Verwijderd
Bestuh!!