Toon posts:

mogelijk heden voor dit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he gasten ik wil dit op de zijkant van m`n case zetten.

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/roskamam/dfscx.jpg

hoe kan ik dit doen?
Ik zelf zie ff geen mogelijkheid, m`n kast is Metallic blauw

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Ik neem aan dat je niet zat te denken aan een stickertje.....
(mischien een transparante sticker waat je het geïnverteerde beeld op kopieerd)
je zou het in je kast kunnen graveren of zoiets.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
ik zat ook al te denken aan een sticker, maar dan zit je met die achtergrond, maar transparant is misschien wel iets

Verwijderd

dan staat het rood er niet mooi op denk ik

Verwijderd

Kun je zoiets niet bij een printshop of ergens anders op een sticker laten printen??

Verwijderd

Topicstarter
ik wil niet zo`n zwart a4`tje op m`n pc als de rest metallic blauw is

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:17

Skef

Ik scheer.me

Kun je niet iemand met een zeefdruk-apparaat lief aankijken?

Volgens m'n pa is dat ook nog niet zo heel duur (als je de juiste mensen kent ;-) )

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
gewoon al die lijnen van de schepen (zijn toch battleships?) rood (of een andere kleur die je duidelijk ziet op blauw) en de achtergrond wit maken, dan dit op een transparante sticker laten drukken

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 20:50 schreef Skef het volgende:
Kun je niet iemand met een zeefdruk-apparaat lief aankijken?

Volgens m'n pa is dat ook nog niet zo heel duur (als je de juiste mensen kent ;-) )
en wat kost het anders, er zit op de hoek van de straat zo`n kleindruk bedrijfje (voor t-shirts, etc.)
zou het daar kunnen denk je?

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Kun je daar niet gewoon heen gaan met die tekening en je (inmiddels zwarte) pc-kast, en vragen wat dat kost?

Het moet wel in meerdere keren gebeuren, ivm de meerdere kleuren.

Maar het moet denk ik wel onder de 100 piek blijven. (Maar dan heb je wel een supertoffe kast!)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 21:48 schreef Skef het volgende:
Kun je daar niet gewoon heen gaan met die tekening en je (inmiddels zwarte) pc-kast, en vragen wat dat kost?

Het moet wel in meerdere keren gebeuren, ivm de meerdere kleuren.

Maar het moet denk ik wel onder de 100 piek blijven. (Maar dan heb je wel een supertoffe kast!)
Skef leuk idee, maar er is 1 probleem, M`N KAST IS NIET ZWART!!!!
die is metallic blauw

• Skef

Skef

Ik scheer.me

en je wil wel een zwarte achtergrond?

want dan moeten ze dat ook zeefdrukken!

Hou er wel rekening mee om tegen de beschadigingen het gedrukte nogmaals met een blanke lak over te spuiten...

Verwijderd

Misschien erg veel werk, maar kan volgens mij goed... Heb wel eens gekkere dingen gezien om modelbouw sites van startrek enzo...
Probeer je pic geinventeerd op een sticker te krijgen... Plak die sticker dan op een plexiglas plaat. Ga extreem nauwkeurig te werk en snijd alles om de letters en de lijnen weg... Verwijder dan het stickermateriaal zodat alleen je lijnen en letters als sticker overblijven. Op die modelbouw sites gebruiken ze veel een soort zwarte verf die absoluut geen licht doorlaat. Daarmee kun je die plexiglasplaat spuiten... Na controle met een lamp om te kijken of hij echt licht dicht is (kan best 3 lagen verf nodig hebben..) kun je de stickers met letters verwijderen...
Misschien kun je zelfs afscheidingen tussen de diverse onderdelen van je plaatjes plakken en meerdere gekleurde lampen gebruiken?
Het klink onmogelijk en een hel en geloof me, dat is het ook. Zulke technieken worden vaak gebruikt om schaalmodellen van starschips van belichting te voorzien, en die lui geven toe er gewoon 3 maanden mee bezig te zijn......
Het is even werk, maar dan heb je ook wat....

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Inversen en alle lijnen blauw maken. Dan op een sheet printen en achter een raam in je kast modden >:)

Verwijderd

oops dubbele post, wordt wel heeel veel werk zo....

• supakeen
  • Laatst online: 09-09-2025
Je kast ook zwart spuiten? :)

Verwijderd

Topicstarter
goed idee, maar 2 dingen:
1 ik ga niet in m`n kast zagen, het is een net nieuwe antec.
2: damn zoveel tijd heb ik niet.

Ik zit er nu aan te denken om het op een soort scherm te laten lijken, alleen heeft iemand nog een goed plaatje van een scherm wat ik kan gebruiken, en kom please niet aan met een plaatje van ee gewone monitor, het moet wel een beetje met dat plaatje te maken hebben, dus een soort Startrek scherm.

alvast bedankt

• Dennis Nijhuis
  • Laatst online: 09-03-2025
Als het een beetje leesbaaar moet zijn, heb je een grote kast nodig...

Bestuh!!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil eigenlijk niet zagen in m`n kast maar, om dan een gat te maken met het formaat van een A4 en dan dat plaatje op een sheet uit te printen, lampje erachter en klaar :)
Pagina: 1