Lga 1150 processor op lga 1151 socket

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views

• PSJasper
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-12 23:14
waarschijnlijk ben ik hier extreem domme vragen aan het stellen. maar ik ben hier dan ook nogal nieuw in.

Ik wil graag een moederbord kopen met een lga 1151 socket. ik vraag me alleen af of er hier ook oudere processoren op kunnen die niet van skylake zijn, zoals processoren op de 1150 socket. is het mogelijk om een oudere processor op deze nieuwe socket te plaatsen?

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:25
Nee dat gaat niet.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:18

br00ky

Moderator Harde Waren
Welkom op Tweakers!
(Extreem) domme vragen zoals je het zelf noemt, bestaan hier niet. Topicstarts zonder enige vorm van eigen input des te meer. Deze topics eindigen zonder pardon met een slotje. We gaan hier in elk topic uit van eigen onderzoek en googlevaardigheid. Uit je huidige topicstart blijkt niet dat je zelf moeite hebt gestoken in het achterhalen van het antwoord. Misschien heb je wel uren gezocht, maar vertel dan wat je gevonden hebt en wat daar niet duidelijk zijn.

Het moge duidelijk zijn dat deze post bij lange na niet compleet is. Derhalve gaat dit op slot. Voor de toekomst zou je Het algemeen beleid en dan met name Het algemeen beleid #topicplaatsen kunnen doornemen.

Dit topic is gesloten.