Beste tweakers,
Dit is mijn eerste post. Ik wil een game pc gaan bouwen met een budget van €2000. Het kleurenpalet van de pc wordt rood met zwart.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals in de titel staat, gamen. Voornamelijk AAA games zoals GTA V, Witcher 3 etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000 maar al het geld wat bespaart kan worden is mooi meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al, maar wil wel mijn main scherm upgraden. Ik zou deze graag willen upgraden naar een gsync monitor, ik kan alleen niet bepalen welke. Als ik een monitor van 1080p 144hz met gsync koop, is een gtx 980ti een beetje overkill. Als ik een monitor van 1440p 144hz met gsync koop, zou ik misschien SLI moeten nemen. Ik zou later een 2de 980ti erbij kopen, maar dan ga ik een grotere PSU in de build zetten. Het laatste probleem wat ik hiermee heb is of de SLI het dan wel waard is, want misschien is dan al een betere single GPU op de markt. Wat raden jullie mij aan?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga de pc zelf bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil in ieder geval een intel skylake processor en de GTX 980ti(variant hiervan staat niet vast).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Rood en/of zwarte kleurpalet.
Ga je overklokken?
Ik wil de CPU overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback willen over mijn build en weten wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor de feedback
Dit is mijn eerste post. Ik wil een game pc gaan bouwen met een budget van €2000. Het kleurenpalet van de pc wordt rood met zwart.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals in de titel staat, gamen. Voornamelijk AAA games zoals GTA V, Witcher 3 etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000 maar al het geld wat bespaart kan worden is mooi meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al, maar wil wel mijn main scherm upgraden. Ik zou deze graag willen upgraden naar een gsync monitor, ik kan alleen niet bepalen welke. Als ik een monitor van 1080p 144hz met gsync koop, is een gtx 980ti een beetje overkill. Als ik een monitor van 1440p 144hz met gsync koop, zou ik misschien SLI moeten nemen. Ik zou later een 2de 980ti erbij kopen, maar dan ga ik een grotere PSU in de build zetten. Het laatste probleem wat ik hiermee heb is of de SLI het dan wel waard is, want misschien is dan al een betere single GPU op de markt. Wat raden jullie mij aan?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga de pc zelf bouwen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 265,90 | € 265,90 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 176,95 | € 176,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX980TI-DC3OC-6GD5-GAMING | € 742,95 | € 742,95 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD2003FZEX, 2TB | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Corsair Hydro H100i GTX | € 116,95 | € 116,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 550 G2 | € 92,88 | € 92,88 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 160,95 | € 160,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.908,93 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil in ieder geval een intel skylake processor en de GTX 980ti(variant hiervan staat niet vast).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Rood en/of zwarte kleurpalet.
Ga je overklokken?
Ik wil de CPU overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback willen over mijn build en weten wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor de feedback