[V&A] nieuwe advertenties niet meer in de lijst sinds 15.03

Pagina: 1
Acties:

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:20
Vreemd, ik zie dit net. Ik wil een v&a advertentie plaatsen, hij plaatst hem, ik kan de advertentie bekijken met de link V&A aangeboden: Intel Core i5-4690K Tray
maar, hij verschijnt niet in de v&a 'lijst'

weet niet of ik zelf iets verkeerd doe of dat er echt iets aan de hand is? Sinds 15:03 zijn er ook geen nieuwe advertenties bijgekomen in de v&a "lijst"

Met v&a "lijst" bedoel ik dus zowel de tracker links als de v&a rubriek zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door MineTurtle op 20-10-2015 15:58 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:22

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Hier werkt het inderdaad ook niet. Viel me ook al eerder op dat er geen ads bij kwamen.Ze zijn ook niet terug te vinden in advertentiebeheer. Lijkt wel of de ads niet worden opgeslagen.

[ Voor 36% gewijzigd door Johan9711 op 20-10-2015 16:01 ]

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• MineTurtle
Inderdaad, nu zie ik het ook, bij advertentiebeheer staan ze er ook niet tussen. Vreemd genoeg zijn en blijven ze nog wel gewoon te benaderen via de direct link die je eigenlijk te zien krijgt zodra je de advertentie hebt 'geplaatst'

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:22

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Inmiddels lijkt alles weer correct te werken!

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• MineTurtle
Jep, advertenties worden weer in het lijstje gezet. Advertenties die in de tussentijd geplaatst waren zijn er echter niet tussen gezet. Misschien maar beter ook, grote kans dat er anders tientallen dubbele advertenties tussen stonden nu :+
Fijn dat het is opgelost :)