Microsoft Intellimouse 3.0 is dood

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-02 20:02
Beste mensen,

Omdat ik alles al opgezocht heb en ik simpelweg niet uit kom, plaats ik mijn bericht hier.

Ik heb jarenlang heel veel plezier beleefd aan mijn Microsoft Intellimouse 3.0 echter is deze nu kapot. Tot mijn schrik is deze is meer leverbaar :(

Hebben jullie ervarig met deze muis gehad, zo ja, welke muis raden jullie aan als vervanging?

Alvast reuze bedankt!!!!!!!

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Gecondoleerd. Nee serieus dat is lastig als je je trouwe muis moet verliezen. Ik heb die Intellimouse zelf ook gehad en idd ook veel plezier van gehad, maar aan alles komt een eind. Ik ben zelf overgestapt op Logitech muizen...superieur. Geweldige ergonomie, zeer lange levensduur, uitstekende kwaliteit.

Al weer jarenlang de Logitech Performance muis, na zes jaar een nieuwe precies dezelfde besteld. Er is een nieuwer model op de markt (de Master) maar die heeft een raar horizontaal scroll knopje en dat gebruik ik zeer zelden. Niet goedkoop, wel jarenlang plezier van, zowel in games als met werk of met surfen.
Dit hier zijn de Logitech muizen. Check maar even op "performance" en dat nieuwere model "Master".

Tenzij je een diehard gamer bent, dan wil je misschien meer een echte gamemuis, maar die vind ik weer teveel op game-prestaties gericht en niet comfortabel genoeg voor de "gewone dingen".

Succes.

hoe maak ik zo'n sig?

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-02 20:02
Thanks!!! Ik heb ze besteld en ga ze morgen uitproberen!!!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen op GoT in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

Maar los daarvan geldt dat we overal op GoT eigen inzet verwachten. Alleen maar een verhaal schrijven en vervolgens niets zelf uitzoeken voldoet daar niet aan. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.