Ik heb sinds een tijdje last van een "server not found" probleem met outlook.com
De website is niet down, maar op de een of andere manier als ik wil inloggen geeft de browser (Firefox) aan "server not found". Hetzelfde probleem heb ik ook op mijn telefoon onder android (v 4.1 op een s3 met de standaard browser).
Ik heb echter in Windows 10 de app "Mail" draaien met dezelfde inloggegevens maar deze werkt gewoon normaal.
Wat heb ik al geprobeerd:
- DNS veranderen
- Computer herstarten
- Andere browser proberen (Chrome)
- ABP en Ghostery uitgeschakeld voor deze site
Niets van bovenstaande helpt.
Dit probleem speelt eigenlijk sinds outlook.com z'n layout heeft veranderd. Dus ik vraag me af of er meer mensen last van hebben?
De website is niet down, maar op de een of andere manier als ik wil inloggen geeft de browser (Firefox) aan "server not found". Hetzelfde probleem heb ik ook op mijn telefoon onder android (v 4.1 op een s3 met de standaard browser).
Ik heb echter in Windows 10 de app "Mail" draaien met dezelfde inloggegevens maar deze werkt gewoon normaal.
Wat heb ik al geprobeerd:
- DNS veranderen
- Computer herstarten
- Andere browser proberen (Chrome)
- ABP en Ghostery uitgeschakeld voor deze site
Niets van bovenstaande helpt.
Dit probleem speelt eigenlijk sinds outlook.com z'n layout heeft veranderd. Dus ik vraag me af of er meer mensen last van hebben?
[ Voor 5% gewijzigd door Snowwie op 20-10-2015 14:00 ]