Een tijd geleden (minder dan een jaar) was het heel gemakkelijk om eigen mp3's in iTunes, en vervolgens ook op mijn iPhone te zetten. Echter, sinds de introductie van Apple Music (misschien eerder al) en de nieuwste versie van iTunes (voor Mac) lukt het me niet om deze correct op mijn iDevices te zetten. Het gaat om (waarschijnlijk lage kwaliteit) mp3's met oefenmuziek, niet in de iTunes store vindbaar.
iCloud-drive staat hier uit, vanwege mijn -nu nog- iPhone 4, die op iOS7.1 draait. Mijn iPad draait dan weer op iOS 9.0.2, met een abonnement op Apple music. Ook hier lukt het niet. Ik zou kunnen afwachten of het gaat werken met mijn iPhone 6s straks, maar als ik mijn iPhone 4 doorgeef wil ik dat het daar ook op werkt.
Iemand tips om dit met iTunes werkend te krijgen?
iCloud-drive staat hier uit, vanwege mijn -nu nog- iPhone 4, die op iOS7.1 draait. Mijn iPad draait dan weer op iOS 9.0.2, met een abonnement op Apple music. Ook hier lukt het niet. Ik zou kunnen afwachten of het gaat werken met mijn iPhone 6s straks, maar als ik mijn iPhone 4 doorgeef wil ik dat het daar ook op werkt.
Iemand tips om dit met iTunes werkend te krijgen?