In de min staan op paypal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 697813

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Ik heb net een nieuwe computer gekocht en ben er nu net achter gekomen dat ik een reken foutje heb gemaakt. Nu heb ik met paypal voor 40 euro iets betaald terwijl er maar 9 euro op mijn bankrekening staat. Paypal zal het bedrag binnen 2 dagen van mijn rekening afhalen, maar daar staat maar 9 euro op. In de mail staat dat als je later betaald dat daar eventuele kosten aan betrokken zijn. Ik krijg weer geld binnen in ongeveer 14 dagen. Ga ik binnen die 14 dagen nog problemen krijg met paypal? en als ze het gewoon pas na 14 dagen van mijn rekening afhalen zou ik dan veel meer geld moeten betalen of hebben we het over een paar euro?

trouwens ik heb nog voldoende geld contant, is er een manier om contant geld(35 euro) op paypal te zetten? Ik dacht dat dit wel kon met een paysafecard maar blijkbaar niet dus :( of moet ik dan geld storten op mijn bank? en kan je wel zo´n klein bedrag op je bank storten?

Al van te voren bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-05 22:53
Stort het geld op je bankrekening. Op de site van Paypal kun je geld toevoegen via iDeal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 22:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

contact geld op je rekening storten, PayPal laten afschrijven :)

.. zoals hierboven :P

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2015 13:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:50
Er is al gekozen om het van je bankrekening te halen. Je moet dus zorgen dat PayPal dat kan.
Lukt dan niet, dan heeft dan gevolgen voor je credit.

Zorg er dus voor dat je negatief mag staan van de bank, of dat er genoeg geld aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:39

Tazzios

..

Anoniem: 697813 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:30:
...
trouwens ik heb nog voldoende geld contant, is er een manier om contant geld(35 euro) op paypal te zetten? Ik dacht dat dit wel kon met een paysafecard maar blijkbaar niet dus :( of moet ik dan geld storten op mijn bank? en kan je wel zo´n klein bedrag op je bank storten?
Geef iemand anders de 35 euro en laat hem 35 euro overmaken naar jouw rekening. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Anoniem: 697813 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Al van te voren bedankt,
1. Kijk op je bankpas, daar staat als het goed is de naam van je bank.
2. Ga naar de website van je bank
3. Zoek naar geldstort automaten
4. Stort het geld met behulp van je bankpas + contant geld bij de dichtstbijzijnde automaat voordat Paypal het geld afschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 697813

Topicstarter
Ik heb met veel zwoegen mijn vader overgehaald het geld over te maken :) erg bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Je kan bij PayPal over het algemeen zonder veel problemen in de min staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Niet om het een of ander, maar je klinkt erg jong? Ben je al 18 jaar? Hou je er rekening mee dat je onder de 18 geen Paypall mag hebben?

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:59

ITsEZ

parttime all-rounder

Ardana schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:35:
Niet om het een of ander, maar je klinkt erg jong? Ben je al 18 jaar? Hou je er rekening mee dat je onder de 18 geen Paypall mag hebben?
Dit dus... Misschien is het in het vervolg ook handig om spullen te kopen als je weet dat je ze kan betalen :?

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:15
Ardana schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:35:
Ik had al paypal vanaf mijn 15e, maar zolang je verantwoord hiermee omgaat is het geen probleem. Overigens je kan volgens mij nog steeds bij bankkantoren contant geld storten, kost niks als het briefgeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

@TheUninvited: als iedereen fatsoenlijk en verantwoord met elkaar omgaat, zijn er geen wetten en geen politie nodig. Helaas verschillen veel mensen over wat fatsoenlijk en verantwoord is, waardoor het wel nodig gebleken is om wetten en politie te hebben.

Hetzelfde geldt voor illegaal gebruik van Paypal: het kan goed gaan, maar het is alsnog niet toegestaan. Een victimless-crime dus. Maar alsnog: een overtreding van de regels.

Er is hier op GoT nog een topic over Paypal, van een minderjarige. Volgens mij loopt het daar minder goed af, en trekt Paypal z'n handen er van af.

Dat iets kan, wil niet zeggen dat het mag of goed is. Op een lege snelweg kun je ook 160 rijden, op een lege weg kun je ook door rood rijden.

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:28
TheUninvited schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:33:
[...]

Ik had al paypal vanaf mijn 15e, maar zolang je verantwoord hiermee omgaat is het geen probleem. Overigens je kan volgens mij nog steeds bij bankkantoren contant geld storten, kost niks als het briefgeld is.
Het kan inderdaad, maar het mag niet. Als Paypal erachter komt zullen ze je account inactiveren totdat je 18 bent.
Pagina: 1