hoi tweakers,
hoop dat jullie mijn oude bertha V/I weer voldoende melk kunnen laten geven(jups ben een boer)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
zou hoofdzakelijk gaan om gamen en editen
Wat mag het systeem gaan kosten?
op dit moment heb ik 300 euro beschikbaar voor een eventuele upgrade(not much i know)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
daar het om een upgrade gaat wil ik alles wat ik niet vervang behouden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ben aan het twijfelen of een gfx mijn eisen gaat inwilligen of dat ik binnekort afscheid moet nemen van me beestie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
goede hulp en dat premiere en WOT en Gta V en in de toekomst Fallout 4 er goed op gaat werken
Ga je overklokken?
neen teveel schade in het verleden gehad dus dat risico wil ik niet weer lopen
Wat verwacht je van ons?
wat ik van jullie verwacht na 6 jaar dit forum te observeren dat iemand de wel bekende knopen kan doorhakken zelf ben ik vaak uren bezig met kijken kijken en kijken en twijfelen. en daar meer hoofden meer dan 1 weten heb ik me aangemeld.
systeem op dit moment:
case: haf 932 kast
mobo: Asrock Fatality p67 mobo
cpu : intel i5 2500k
cpu cooler: bequiet dark knight pro
ram : 16gb ddr3-1066
hdd : 1x samsung evo-850 256gb
3x wd 2tb blue
Gfx : hd6970 2gb
bij voorbaat dank,
djunisol
hoop dat jullie mijn oude bertha V/I weer voldoende melk kunnen laten geven(jups ben een boer)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
zou hoofdzakelijk gaan om gamen en editen
Wat mag het systeem gaan kosten?
op dit moment heb ik 300 euro beschikbaar voor een eventuele upgrade(not much i know)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
daar het om een upgrade gaat wil ik alles wat ik niet vervang behouden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ben aan het twijfelen of een gfx mijn eisen gaat inwilligen of dat ik binnekort afscheid moet nemen van me beestie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
neen geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
goede hulp en dat premiere en WOT en Gta V en in de toekomst Fallout 4 er goed op gaat werken
Ga je overklokken?
neen teveel schade in het verleden gehad dus dat risico wil ik niet weer lopen
Wat verwacht je van ons?
wat ik van jullie verwacht na 6 jaar dit forum te observeren dat iemand de wel bekende knopen kan doorhakken zelf ben ik vaak uren bezig met kijken kijken en kijken en twijfelen. en daar meer hoofden meer dan 1 weten heb ik me aangemeld.
systeem op dit moment:
case: haf 932 kast
mobo: Asrock Fatality p67 mobo
cpu : intel i5 2500k
cpu cooler: bequiet dark knight pro
ram : 16gb ddr3-1066
hdd : 1x samsung evo-850 256gb
3x wd 2tb blue
Gfx : hd6970 2gb
bij voorbaat dank,
djunisol