Weergave van de tracker per apparaat in kunnen stellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 12:02
Aangezien tweakers.net mooi responsieve werkt werkt de site goed op mijn mobiel en pc's.
Op mijn tablet (nexus 9) wordt de tracker later ingeladen waardoor de letters van de artikelen net wat te klein worden. Door de tracker uit te schakelen is alles weer goed te lezen.

Echter als ik op mijn tablet de tracker uitschakel wordt deze ook op de PC uitgeschakeld. Op de PC heb ik echter wel weer graag de tracker waardoor ik deze weer aanzet. Zo blijf ik bezig...

Is het misschien mogelijk om per apparaat/sessie de tracker instelbaar te maken?

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Tim_bots schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:04:
Is het misschien mogelijk om per apparaat/sessie de tracker instelbaar te maken?
Ik was hier ook naar op zoek. De tracker is erg handig, maar omdat ik ook regelmatig op de iPad lees heb ik helaas de tracker maar uitgeschakeld.

Je kunt het mogelijk wel doen met wat custom CSS. Al vond ik het zelf te veel moeite om de CSS te maken, dus laat het maar zo :X
Hero of Time schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:39:
Als je custom CSS kan gebruiken, is het ook daarmee te regelen. Standaard zet je de tracker aan en afhankelijk van de breedte van je scherm laat je 'm weergeven of niet, of met een bepaalde breedte.

Niet helemaal waar je om vraagt, maar wel een optie om te bekijken. Ik heb bijvoorbeeld de tracker fixed aan staan (geen sluit knop meer mogelijk) en wat breder gemaakt omdat ik toch genoeg ruimte heb.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)