[PW] Huawei P8 Lite niet beschikbaar bij PlasmaDiscounter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ik heb de FAQ gelezen en gezocht op de pricewatch pagina zelf naar een melding-knopje maar niets anders gevonden dan het hier posten.

Ik krijg net een prijsalert voor de Huawei P8 Lite. Deze zou goedkoop zijn bij de PlasmaDiscounter. Echter als ik door klik op de link, krijg ik geen telefoon te zien. Ook zelf zoeken op hun website geeft slechts 2 smartphones waar de P8 Lite niet tussen zit.

Er is dus mogelijk iets mis met de invoer door of koppeling met PlasmaDiscounter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Yohsoog schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:43:
Ik heb de FAQ gelezen en gezocht op de pricewatch pagina zelf naar een melding-knopje maar niets anders gevonden dan het hier posten.

Ik krijg net een prijsalert voor de Huawei P8 Lite. Deze zou goedkoop zijn bij de PlasmaDiscounter. Echter als ik door klik op de link, krijg ik geen telefoon te zien. Ook zelf zoeken op hun website geeft slechts 2 smartphones waar de P8 Lite niet tussen zit.

Er is dus mogelijk iets mis met de invoer door of koppeling met PlasmaDiscounter.
Wat het ook was, ze staan er nu niet meer bij. Wat de oorzaak was, valt nu niet meer te achterhalen, wellicht een foutje van hun kant.

Voor de volgende keer kan je een verkeerde koppeling direct melden aan onze mensen van Sales Support via ons meldpunt. Deze kan je bereiken door met je muis over de totaalprijs te gaan en dan in de popup te klikken op "Onjuiste prijs melden", waarna je de melding kwijt kan. In tegenstelling tot wat die link zegt, kan je daar ook terecht voor foutieve koppelingen, foute levertijd, eigenlijk alles wat fout is aan de vermelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 09:27

henry_boy

Salessupport Tweakers
Plasma-Discounter.nl gaf deze koppeling onterecht mee, welke we vanmorgen offline hebben gehaald. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

henry_boy schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:36:
Plasma-Discounter.nl gaf deze koppeling onterecht mee, welke we vanmorgen offline hebben gehaald. :*)
Afbeeldingslocatie: http://grungi.gsmproductions.com/wp-content/uploads/2013/01/internet-high-five.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Haha, ik was ook al op zoek naar de +1 knop hier.
Bedankt voor de antwoorden en zal volgende keer het meldpunt gebruiken.