inhoud emails off-line niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boardwalk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-09 15:49
Ik denk sinds de update naar 9.02 (maar of het daarmee te maken heeft? daarom vraag niet in de 9.02 thread geplaatst) kan ik de inhoud van reeds gedownloade ! mails niet bekijken in mijn iPhone/iPad als ik offline ben.

Ik kan wel de mail zien, maar waar de inhoud zou moeten staan, staat dat die niet is gedownload.
Dus kennelijk laad ik dan toch niet de hele e-mail down als ik ze op de iPhone/iPad wil binnenhalen.

Voordien had ik de inhoud van reeds geopende mails altijd ter beschikking en hoefde er niets bijzonder voor te doen.
Ik heb gezocht naar instellingen die ik zou kunnen wijzigen om probleem aan te pakken; niet gevonden.

Wie kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het email account te verwijderen en opnieuw toe te voegen. hij stelt dan alles opnieuw in en haalt de recente instellingen van de provider-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik heb hetzelfde gehad 2 weken geleden met een paar berichten en in de body van het bericht staat dan de melding in het grijs :

Dit bericht is niet gedownload van de server

Als ik het bericht doorstuur, dan krijg ik wel de vraag of ik de rest van bericht eerst wil downloaden, maar daarna wordt niets gedownload . Inmiddels had ik de berichten ook via Outlook op een lokale PC binnengehaald (POP), dus dat kan een verklaring zijn waarom ik deze later niet meer kon downloaden (zijn verwijdert van server).

De reden waarom het bericht niet in eerste instantie compleet zou worden opgehaald op de iphone is mij dan oook niet duidelijk

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boardwalk
Ik heb dan toch maar de e-mail accounts verwijderd en opnieuw toegevoegd en vervolgens de iPhone / iPad echt uit- en daarna weer aangezet. Dit hielp.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Volgens anderen is er nog geen oplossing en zit er een bug in de afhandeling van POP mail accounts , waarbij bepaalde e-mails gedeeltelijk worden gedownload en bij het opnieuw openen van de mail zonder eerst alles te downloaden er dus een foutmelding komt:

https://discussions.apple...7227219?start=60&tstart=0

http://forum.kpn.com/t5/A...server/td-p/360195/page/4

[ Voor 13% gewijzigd door Breezers op 22-10-2015 12:01 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boardwalk
Ik heb de beide andere threads vluchtig bekeken.
Bij mij: verschijnsel deed zich pas voor na update op 9.02.

Verschijnsel verdween met opnieuw accounts aanmaken. Accounts zijn van Ziggo. Ik heb in beginsel de handleiding van Ziggo gevolgd.
https://www.ziggo.nl/klan...il/imap/instellen-iphone/

Met als uitzonderingen: inkomende server is toch pop.ziggo.nl ipv. imap.ziggo.nl, inkomende pop-poort is 110 [Ziggo-Stappenplan: imap-poort 993 werkte bij mij niet], uitgaande smtp-poort: 587 =[zelfde als in Ziggo stappenplan genoemd], telkens versleuteld (SSL), wachtwoord).

Deze instellingen heb ik nu op iPhone/iPad/iMac. (Die heb ik overigens vandaag geupdated naar 9.1, ook El Captain update).
Pagina: 1