Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nette all round computer voor werk en 3880x1440 gaming met premium looks (Yes, I know, het is subjectief). Het systeem is voor mij weer een windows herintrede (heb nu macbook) en moet ook een basis vormen voor eventuele toekomstige upgrades
Wat mag het systeem gaan kosten?
E1200 Max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG 34UC87M-B
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope ben geen fanboy.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Looks zijn niet onbelangrijk
Ga je overklokken?
(nog?) niet
Wat verwacht je van ons?
Een (in)sanity check. Kan je je vinden in het onderstaande systeem? De componenten zijn gekozen op basis van een mix van prestaties en looks. Het kan daarom zijn dat voor het geld niet het absoluut beste component is gekozen maar het component komt, naar mijn mening, wel zeer dicht in de buurt. Dus een gifgroene videokaart aanbevelen omdat deze 1Mhz meer overklokt heeft geen zin.
Afwegingen:
Inwin 805 - Gewoon mooie kast die jaren meegaat. ik had hem al een paar weken in het vizier
MSI Z170A-G43 PLUS - Overklokbaar gekocht voor looks en eventuele latere CPU upgrade met overklok mogelijkheden. Mogelijkheden voor Wifi kaartje.
Intel Core i5-6400 Boxed - Niet overklokbaar maar voor nu goed genoeg denk ik
XFX Radeon R9 390 8GB Double Dissipation Black Edition - Voor de looks, er zijn kaarten die net iets beter presteren.
Grand Kama Cross 3 - Beste optie qua looks vs inbouw hoogte?
Fans - looks
PSU - geen specifieke reden
RAM - geen specifieke reden
SSD - geen specifieke reden
Nette all round computer voor werk en 3880x1440 gaming met premium looks (Yes, I know, het is subjectief). Het systeem is voor mij weer een windows herintrede (heb nu macbook) en moet ook een basis vormen voor eventuele toekomstige upgrades
Wat mag het systeem gaan kosten?
E1200 Max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG 34UC87M-B
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope ben geen fanboy.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Looks zijn niet onbelangrijk
Ga je overklokken?
(nog?) niet
Wat verwacht je van ons?
Een (in)sanity check. Kan je je vinden in het onderstaande systeem? De componenten zijn gekozen op basis van een mix van prestaties en looks. Het kan daarom zijn dat voor het geld niet het absoluut beste component is gekozen maar het component komt, naar mijn mening, wel zeer dicht in de buurt. Dus een gifgroene videokaart aanbevelen omdat deze 1Mhz meer overklokt heeft geen zin.
Afwegingen:
Inwin 805 - Gewoon mooie kast die jaren meegaat. ik had hem al een paar weken in het vizier
MSI Z170A-G43 PLUS - Overklokbaar gekocht voor looks en eventuele latere CPU upgrade met overklok mogelijkheden. Mogelijkheden voor Wifi kaartje.
Intel Core i5-6400 Boxed - Niet overklokbaar maar voor nu goed genoeg denk ik
XFX Radeon R9 390 8GB Double Dissipation Black Edition - Voor de looks, er zijn kaarten die net iets beter presteren.
Grand Kama Cross 3 - Beste optie qua looks vs inbouw hoogte?
Fans - looks
PSU - geen specifieke reden
RAM - geen specifieke reden
SSD - geen specifieke reden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | MSI Z170A-G43 PLUS | € 128,01 | € 128,01 |
| 1 | XFX Radeon R9 390 8GB Double Dissipation Black Edition | € 342,54 | € 342,54 |
| 1 | In Win 805 Zwart | € 167,50 | € 167,50 |
| 1 | Grand Kama Cross 3 | € 40,78 | € 40,78 |
| 1 | Corsair Air Series SP120 PWM Quiet Edition Single Pack, 120mm | € 19,- | € 19,- |
| 1 | Corsair Air Series SP120 PWM Quiet Edition Twin Pack, 120mm | € 34,60 | € 34,60 |
| 2 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FB/8 | € 50,77 | € 101,54 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,68 | € 89,68 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.175,50 | |
Mijn stuff -> http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43289117