Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is voornamelijk bedoeld om naast PS4 ook nog een pc, samen met mijn vriendin, te hebben die de meeste spellen prima draait. Omdat ons appartementje klein is en de pc dus op de eettafel komt te staan willen we een zo klein mogelijk kastje. (spellen die we spelen: Sims 4, oude strategy games)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs maximum ligt tussen 900 en 1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Rand apparatuur is niet nodig op dit moment, mogelijk een nieuwe muis, maar dat bekijk ik later.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals gezegt klein mini ITX. maar wel krachtig genoeg om over paar jaar nog steeds nieuwe spellen te kunnen draaien (dan misschien niet op hoogste settings)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren als het maar goed ondersteund wordt in windows.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, stil en indien mogelijk laag energieverbruikt (snap dat deze niet geheel hand in hand gaan, maar zoek dan ook de gulden midden weg)
Ga je overklokken?
[Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat is niet goed in de volgende configuratie?
Er ontbreken in deze configuratie nog een CPU koeler en een HDD
De HDD laat ik waarschijnlijk voorlopig buiten de beschouwing.
Belangrijker is de vraag welke Koeler is aan te raden? (in de build waar ik mijn configuratie op heb gebaseerd gebruikte ze een liqued cooler, maar dat lijkt me niet bevorderlijk voor het geluid.)
Systeem is voornamelijk bedoeld om naast PS4 ook nog een pc, samen met mijn vriendin, te hebben die de meeste spellen prima draait. Omdat ons appartementje klein is en de pc dus op de eettafel komt te staan willen we een zo klein mogelijk kastje. (spellen die we spelen: Sims 4, oude strategy games)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs maximum ligt tussen 900 en 1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Rand apparatuur is niet nodig op dit moment, mogelijk een nieuwe muis, maar dat bekijk ik later.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals gezegt klein mini ITX. maar wel krachtig genoeg om over paar jaar nog steeds nieuwe spellen te kunnen draaien (dan misschien niet op hoogste settings)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren als het maar goed ondersteund wordt in windows.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, stil en indien mogelijk laag energieverbruikt (snap dat deze niet geheel hand in hand gaan, maar zoek dan ook de gulden midden weg)
Ga je overklokken?
[Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat is niet goed in de volgende configuratie?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Tray | € 249,01 | € 249,01 |
| 1 | MSI Z170I Gaming Pro AC | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5 OC | € 320,95 | € 320,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 42,29 | € 42,29 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 966,99 | |
Er ontbreken in deze configuratie nog een CPU koeler en een HDD
De HDD laat ik waarschijnlijk voorlopig buiten de beschouwing.
Belangrijker is de vraag welke Koeler is aan te raden? (in de build waar ik mijn configuratie op heb gebaseerd gebruikte ze een liqued cooler, maar dat lijkt me niet bevorderlijk voor het geluid.)