Toon posts:

Team Fortress Classic!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jow, zijn er hier mensen die nog TFC spelen?? zo ja, ik ben Teador van clan -[IDK]- en [SCW].
Of doet iedereen CS?? (ik vind TFC toch veel en veel leuker, hoef je niet te wachten)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:13

Kettrick

Rantmeister!

Laatst even gespeeld, ik vind het maar een wazig spel :?

Verwijderd

Death Match Classic vinnik toch leuker >:)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op dinsdag 19 juni 2001 19:54 schreef iefje het volgende:
Jow, zijn er hier mensen die nog TFC spelen?? zo ja, ik ben Teador van clan -[IDK]- en [SCW].
Of doet iedereen CS?? (ik vind TFC toch veel en veel leuker, hoef je niet te wachten)
ik speel nog steets TFC

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:29

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

zo nu en dan , maar een stuk minder hoor !!

en het is nog steeds leuk :)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• herminator
  • Niet online
Ik speel het ook nog wel eens.
Mijn naam is hetzelfde als hier.

I'll be back

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Af en toe met bots erin..

• Bene
  • Laatst online: 04-11 10:12

Bene

list incomprehension

TFC is stoer, maar lelijk als de nacht en mist de spanning van CS en de actie van UT/Q3. Speel 'em vaak op lans waar je een beetje een team kan opzetten - op het net is dat te vaak een puinhoop.

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat zoveel mensen het niet leuk vinden, ik vind public servers ook niet zo leuk, maar als je dan eenmaal een clanwar doet zit er zo ongelofelijk veel taktiek aan. Dan is het gewoon het allercoolste spel!! Nooit meer CS voor mij!! dit vind ik toch veel leuker.

• buzz
  • Laatst online: 14:25
TFC is niet vet, ik vind de Gameplay zo verdomd onsoepel en de graphics zo lelijk, de eerste keer dat ik het speelde dacht ik dat het een eerste betaz van iets was >:) echt super slecht man.
Greetingz,

Verwijderd

Ik speel nog regelmatig TFC. Naar mijn menig is het team-aspect in deze HL-mod het beste uitgewerkt.

Op public servers kan het idd een zooitje zijn, maar ik kom toch steeds vaker tegen dat er overleg is over Def en Off, wel minder strak dan bij een clan natuurlijk (Duh).
Maar als dat gebeurt dan geeft dat toch een soort saamhorigheidsgevoel en dat is echt tof.
Even uitzoeken op welke public servers leuk gespeeld wordt dus :P

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Ik heb TFC 2 jaar gespeeld (niets anders),
m.a.w.: Thuis komen, spelen, eten, spelen, spelen,... :)
TFC ruled, maar ik ben het nu toch wel beu, vooral door die TF1.5 die naar mijn mening zuigt en eht spel verbrod heeft.
Maar als TF2 uit is ben ik 100% van de partij!
(BTW: ik was [D.B.]-=De_MeLkBoEr=-[CL]
ik had mijn clan, De Boeren, maar die is nu verlaten tot TF2 er is. ( http://deboeren.cjb.net ) )

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Tja.. TFC ROELEERT!!!

Ik vind het veel leuker dan CS... Je hebt tenminste variatie! en veel lol! TFC is het enige wat ik online speel...

TFC ROELEERT!!!!!!

:P

MEDIC!!!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

heb heel lang TFC gespeeld, ook in clan verband, maar na de 1016 ging het hard achteruit
en ook de scene werdt steeds minder,
veel 'leuke' clans werden minder leuk

het gezegde "hoogmoed komt voor de val' was bij enkele clans duidelijk van toepassing.

uiteindelijk ben ik uit TLM gestapt omdat de lol er voor mij af was

ja jij bent cheater, ja jij bent lame want je komt je basis niet uit, HW is lame want hij schiet te bruut, sniper is lame want je killed teveel dus ben je ook een cheater, blablablabla

uiteindelijk was de lol er voor mij af, en ben ik samen met de oorspronkelijk oprichters van {TLM} gestopt met TFC en meer CS gericht gaan spelen, en alleen FFA

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 11:07

Ridge

From the Bold & the Beauti

Ik speel nog dagelijks TFC onder de naam [Taipan] Ridge

In clanverband spelen is echt koel :)

Alleen de TFC (clan)scene in Nederland wordt zwaar verneukt door kleuters zowel op de FFA servers als in clans.

Daarom warren wij ook steeds meer internationaal om dat die clans puur voor de game gaan en geen tijd hebben om tijdens een war te zeiken over alles en nog wat.

onze site: http://taipan.depopo.net

Greetz to all TFCérs

Ridge

www.tradealliance.nl

• Gamb
  • Laatst online: 30-08 15:58
Ik speel ook TFC en het roelt:)))

[-Kf-]Lord_Gamblor

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

ik ben na een heel lang geen halflife meer gespeeld te hebben, weer begonnen met TFC en vind het gewoon gaaf

ik speel onder de naam "angry newbie" trouwens

heb nog nooit ge-CS'ed eigenlijk, moet ik ook nog eens gaan doen.

wanneer komt TFC2 eigenlijk uit? is daar al iets van bekend?

Verwijderd

Speel ook nog steeds TFC. Zat eerst bij een clan [MAD]Plaguebearer. Maar die is uit elkaar gedonderd. Snipen in TFC is nog steeds te gek!

Maar idd, kleuter zijn k*t. Er wordt teveel geouwehoerd en teweinig gegamed op de NL TFC servers. Het lijkt af en toe wel een chatbox!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op woensdag 20 juni 2001 13:59 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
heb heel lang TFC gespeeld, ook in clan verband, maar na de 1016 ging het hard achteruit
en ook de scene werdt steeds minder,
veel 'leuke' clans werden minder leuk

het gezegde "hoogmoed komt voor de val' was bij enkele clans duidelijk van toepassing.

uiteindelijk ben ik uit TLM gestapt omdat de lol er voor mij af was

ja jij bent cheater, ja jij bent lame want je komt je basis niet uit, HW is lame want hij schiet te bruut, sniper is lame want je killed teveel dus ben je ook een cheater, blablablabla

uiteindelijk was de lol er voor mij af, en ben ik samen met de oorspronkelijk oprichters van {TLM} gestopt met TFC en meer CS gericht gaan spelen, en alleen FFA
Hier sluit ik me volledig bij aan...
Ah, 1999 was echt wel goed, maar in 2000 is alles gewoon gaan minderen...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 14:14 schreef Ridge het volgende:
Ik speel nog dagelijks TFC onder de naam [Taipan] Ridge

In clanverband spelen is echt koel :)

Alleen de TFC (clan)scene in Nederland wordt zwaar verneukt door kleuters zowel op de FFA servers als in clans.

Daarom warren wij ook steeds meer internationaal om dat die clans puur voor de game gaan en geen tijd hebben om tijdens een war te zeiken over alles en nog wat.

onze site: http://taipan.depopo.net

Greetz to all TFCérs

Ridge
Ah Ridge & Rose, :)
Op woensdag 20 juni 2001 22:03 schreef de_vinny het volgende:

[..]

Hier sluit ik me volledig bij aan...
Ah, 1999 was echt wel goed, maar in 2000 is alles gewoon gaan minderen...
Ik vind de sniper zo kut geworden. Ale die domme CS freaks gaan dan eens voor een keertje TFC doen en gaan ze meteen weer sniper. Maar na de TF1.5 patch bliijft dat rode puntje op je crosshair. (voor de TF1.5 patch sleepte je het er zo achteraan, daardoor was snipen heel moeilijk en vereisde veel skill) Dus nu kom je op een public en dan zitten daar 5 sniper op de Battlements in 2Fort en dan ben je gewoon altijd dood :( :( :( (daarom HOU ik nou ook van servers waar je GEEN sniper kan zijn!!!!!! :9 )

Verwijderd

Goed, nu ik de klachten over bepaalde classes in TFC zo lees vind ik het tijd voor een reactie:

Ik heb ook regelmatig de pest aan HWguys en Snipers en infectende medics (zelf speel ik bijna altijd soldier). Maar, ik heb er eigenlijk alleen last van als ik zelf slecht speel.
Nu kwam ik laatst op een TFC-site die gaat over TPF (Team Play First, met name op publieke servers) op het forum een artikel tegen wat ik jullie niet wil onthouden.
Several times in games I hear fledgeling players complain how one other class is cheep or how some class is the best to play....

Quite simply this is not true, each class has a role ... and each class has at least one bane... if there is a class causing you problems try its enemy..

(these class enemys are just the main ones I consider, other players may have other class banes)
Class - Enemy's
--------------
Scout - Sniper, Engineer, Demoman
Sniper - Spy, Pyro, Soldier
Soldier - Snipers, HWguy
Demomen - Engineer, HWguy, Soldier
Medic - Snipers, Soldier, Demomen
HWguy - Engineer, Snipers, Spys, Medic
Pyro - Engineer, Medic, HWguy
Spy - HWguy, Scout, Pyro
Engineer - Demomen, Soldier's, Spy
------------

Know your Role... Know your enemys... Know Victory...
Met andere woorden, alle tegenstanders kunnen worden uitgeschakeld als je maar op de hoogte bent van de tegenmaatregelen. :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 21 juni 2001 09:52 schreef iefje het volgende:

[..]

[..]

Ik vind de sniper zo kut geworden. Ale die domme CS freaks gaan dan eens voor een keertje TFC doen en gaan ze meteen weer sniper. Maar na de TF1.5 patch bliijft dat rode puntje op je crosshair. (voor de TF1.5 patch sleepte je het er zo achteraan, daardoor was snipen heel moeilijk en vereisde veel skill) Dus nu kom je op een public en dan zitten daar 5 sniper op de Battlements in 2Fort en dan ben je gewoon altijd dood :( :( :( (daarom HOU ik nou ook van servers waar je GEEN sniper kan zijn!!!!!! :9 )
dat bedoel ik met na de 1016 ging het zwaar achteruit, de client side hit scan, het minder effecteif maken van de concs

ik ben zelf begonnen met TFC spelen op een 56K modem, snipen met een ping van 150-200 dat was pas een uitdaging :) maar zelfs toen werd ik al bestempeld als ene lame LPB sniper

later in clan verband ben ik maar sollie gaan doen, omdat de tegenpartij het lame vond dat ik in een war op 2fort ging snipen (standaard aanval 2 medics/scouts, waarvan ik er 1 meteen kapot schoot en de ander op zijn minst naar de helft van zijn health bracht, waardoor de SG of sollie van mijn team weinig moeite meer had met de rest van da aanvalsgolf >:)

maarja, toen die client side hitscan erin kwam kon iedereen snipen, waar je tegenwoordig de skill van een sniper kan herkennen is niet het aantal kills dat ie maakt, maar het aantal deaths wat hij heeft

gisteren weer TFC gedaan, maar nee ik vind het gewoon niet leuk meer, ik hou het wel bij CS, en dan neem ik het gelame daar wel voor lief, want dood is dood >:) :P iig tot de volgende ronde :)

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 11:07

Ridge

From the Bold & the Beauti

Hee Teador

we moeten nog warru tegen jullie :)

www.tradealliance.nl

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Wat is er nou eigenlijk zo leuk aan een clan..
Ik blijf uitnodigingen krijgen...
Maar ik blijf lekker freelance...

• Marijn_S
  • Niet online
[-AI-]Kiddie hiero,
Eerst Dutchdragons, daarna AAS en nu AI

maar ben al tijden uit de 'NL TFC-scene' gestapt want die zuigt :)

speel bijna elke dag nog wel :)

TFC vind ik leuker dan CS, heb ook veel CS gespeeld (sinds beta 2) ook veel plezier aan gehad maar was in het begin stukke leuker. TFC was in het begin ook leuker omdat het toen specialer was zeg maar en je vaak nieuwe truukjes enzo ontdekte. Nu leer ik nog steeds bij maar gaat dat wat minder snel.

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 21 juni 2001 13:00 schreef Cerberus het volgende:
[-AI-]Kiddie hiero,
Eerst Dutchdragons, daarna AAS en nu AI

maar ben al tijden uit de 'NL TFC-scene' gestapt want die zuigt :)

speel bijna elke dag nog wel :)

TFC vind ik leuker dan CS, heb ook veel CS gespeeld (sinds beta 2) ook veel plezier aan gehad maar was in het begin stukke leuker. TFC was in het begin ook leuker omdat het toen specialer was zeg maar en je vaak nieuwe truukjes enzo ontdekte. Nu leer ik nog steeds bij maar gaat dat wat minder snel.
Hoi kiddow :)

no offense, maar DD vind ik dus een clan waarbij "hoogmoed voor de val" kwam :)

jullie werden steeds fanatieker, wat volgens mij ook jullie nekslag is geworden. :)

alles goed :) kom je ook naar lansyndrome??

• Marijn_S
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 13:02 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

Hoi kiddow :)

no offense, maar DD vind ik dus een clan waarbij "hoogmoed voor de val" kwam :)

jullie werden steeds fanatieker, wat volgens mij ook jullie nekslag is geworden. :)

alles goed :) kom je ook naar lansyndrome??
Hey Bokkie! Gek! :P
Mwah, we waren ook gewoon ooit erg goed ;) ;)
We gingen uit elkaar omdat er te weinig goede Nederlandse spelers waren die nog geen clan hadden na wat goede spelers uit DD gingen. Dan moet je kiezen voor wat minder enthousiaste spelers (en soms minder goed) en dan gaat het fout ja :)
En ik weet nog niet of ik naar lansyndrome ga :)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Verwijderd

Ik doe het dus met Ridge (en ook TFC=))

Bokkie!! Das lang gelee!!!! Jammer da'k je nie meer zie op publics :(

Op LAN-syndrome misschien??

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op donderdag 21 juni 2001 09:52 schreef iefje het volgende:

[..]

[..]

Idd, snipen is veel minder tof geworden.
Vroeger hadden de meesten ook het potentieel van de sniper niet door en waren steeds stomverbaasd als je een HWguy in 1 headshot neerblafte >:)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 21 juni 2001 14:44 schreef Rose het volgende:
Ik doe het dus met Ridge (en ook TFC=))

Bokkie!! Das lang gelee!!!! Jammer da'k je nie meer zie op publics :(

Op LAN-syndrome misschien??
afcourse op lansyndrome :)

speel geen TFC meer, wel CS :)

Verwijderd

Ok dan ik zie je over 2 weken :)

Lekker :Z 8er je pc :D daaro

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Ik speel sinds het uit is dagelijks TF. Liefst Sniper en Soldier aangezien je dan zo beetje vrij spel heb in TF op de public servers (68 kills, 14 deaths kan iedereen makkelijk halen met Sniper).

• Wimo.
  • Laatst online: 13:17

Wimo.

Shake and Bake!

Ik speel het ook niet meer.. maar toen ik wel speelde was ik altijd een siper.. heerlijk een 1 op 1 gevecht met een hwguy en dan winnen :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 17:32 schreef Wimo. het volgende:
Ik speel het ook niet meer.. maar toen ik wel speelde was ik altijd een siper.. heerlijk een 1 op 1 gevecht met een hwguy en dan winnen :P
Ik vind het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker als je dat doet als medic. als sniper hoef je alleen maar de muis knop in te houden, en dan los te laten, als medeic moet je helemaal om hem heen strafen enz. enz. >:)

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Echte helden gaan in hun eentje als scout de flag halen en de vijandelijke HW's trotseren... .:)

• Wimo.
  • Laatst online: 13:17

Wimo.

Shake and Bake!

Ik vind het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker als je dat doet als medic. als sniper hoef je alleen maar de muis knop in te houden, en dan los te laten, als medeic moet je helemaal om hem heen strafen enz. enz.
Ik speelde het in de tijd dat je crosshair mee 'schoof' als je bewoog.. dan valt het opeens vies tegen >:)
Pagina: 1