Op donderdag 21 juni 2001 09:52 schreef iefje het volgende:
[..]
Ah Ridge & Rose,

[..]
Ik vind de sniper zo kut geworden. Ale die domme CS freaks gaan dan eens voor een keertje TFC doen en gaan ze meteen weer sniper. Maar na de TF1.5 patch bliijft dat rode puntje op je crosshair. (voor de TF1.5 patch sleepte je het er zo achteraan, daardoor was snipen heel moeilijk en vereisde veel skill) Dus nu kom je op een public en dan zitten daar 5 sniper op de Battlements in 2Fort en dan ben je gewoon altijd dood

(daarom HOU ik nou ook van servers waar je GEEN sniper kan zijn!!!!!!

)
dat bedoel ik met na de 1016 ging het zwaar achteruit, de client side hit scan, het minder effecteif maken van de concs
ik ben zelf begonnen met TFC spelen op een 56K modem, snipen met een ping van 150-200 dat was pas een uitdaging

maar zelfs toen werd ik al bestempeld als ene lame LPB sniper
later in clan verband ben ik maar sollie gaan doen, omdat de tegenpartij het lame vond dat ik in een war op 2fort ging snipen (standaard aanval 2 medics/scouts, waarvan ik er 1 meteen kapot schoot en de ander op zijn minst naar de helft van zijn health bracht, waardoor de SG of sollie van mijn team weinig moeite meer had met de rest van da aanvalsgolf
maarja, toen die client side hitscan erin kwam kon iedereen snipen, waar je tegenwoordig de skill van een sniper kan herkennen is niet het aantal kills dat ie maakt, maar het aantal deaths wat hij heeft
gisteren weer TFC gedaan, maar nee ik vind het gewoon niet leuk meer, ik hou het wel bij CS, en dan neem ik het gelame daar wel voor lief, want dood is dood

iig tot de volgende ronde