Apple heeft hem een tijdje terug eindelijk echt aangekondigd: de Apple TV 4.
Omdat het er naar uit ziet dat het kastje de hobby status gaat ontgroeien verbaasd het me dat er nog geen topic is. Hier een opzetje.
(In de VS) kun je vanaf maandag pre ouderen.
De Apple TV 4 komt in twee smaken: 32GB en 64GB. Het is nog onduidelijk waar deze ruimte voor ingezet kan worden. Sowieso apps. Maar ook content (films, (Apple) Music cache en/of iCloud Photo's).
Als iemand het leuk vind om een mooie topic start te maken... let me know!
Omdat het er naar uit ziet dat het kastje de hobby status gaat ontgroeien verbaasd het me dat er nog geen topic is. Hier een opzetje.
(In de VS) kun je vanaf maandag pre ouderen.
De Apple TV 4 komt in twee smaken: 32GB en 64GB. Het is nog onduidelijk waar deze ruimte voor ingezet kan worden. Sowieso apps. Maar ook content (films, (Apple) Music cache en/of iCloud Photo's).
![]() |
De toekomst van televisie |
Televisie is niet uit ons leven weg te denken. Films en sportwedstrijden houden massa’s mensen aan het scherm gekluisterd. Toch lijkt onze tv weinig nieuws meer te bieden. Daar komt nu verandering in. Niemand twijfelt er nog aan dat apps de toekomst van de televisie zijn. We kijken al steeds vaker tv via apps. Apple is klaar voor deze ontwikkeling. We hebben het nieuwe tvOS ontwikkeld en andere manieren bedacht om met je scherm verbinding te maken. Dit is de nieuwe Apple TV. Televisiekijken wordt nooit meer hetzelfde. |
Het draait allemaal om apps |
Apps zijn de toekomst van televisie. Ga maar na: op al je mobiele devices en computers gebruik je nu al apps voor allerlei vormen van entertainment. En ook op je tv is deze manier van kijken straks heel gewoon. Met apps bepaal jij wat je kijkt, wanneer en waar. De nieuwe Apple TV en het krachtige, nieuwe tvOS maken jouw tv net zo persoonlijk als je iPhone of iPad. Je grote scherm had nog nooit zoveel te bieden. |
Games en apps op tv. Kamerbreed genieten. |
De App Store vind je nu ook op tv. En daar kun je werkelijk van alles verwachten. Indrukwekkende, spannende games, apps die je woonkamer omtoveren tot leslokaal of fitnessruimte, of die leuk zijn voor het hele gezin. We zijn razend benieuwd waar de ontwikkelaars mee voor de dag komen. Lees meer over de App Store op de nieuwe Apple TV |
Als iemand het leuk vind om een mooie topic start te maken... let me know!
[ Voor 78% gewijzigd door iAR op 20-10-2015 09:32 ]