Gathering of Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 15:31
Hallo

Wat me al een tijdje opvalt (eigenlijk sinds de eerste keer dat ik hier kom) is dat Tweakers een leuke naam heeft om het cliché woord 'Forum' te bedoelen: Gathering of Tweakers (GoT). Ik vind het een leuke naam omdat 'forum' zowat overal gebruikt wordt. En als ik dan naar de header kijk, staat er ook gewoon 'Forum'. En in de searchbalk: 'Zoeken in het Forum'.

Vermits julllie zo een toffe naam hebben ervoor, zou het misschien ook leuk zijn om die naam consistent overal aan te houden. Dus ook in de header, searchbalk... GoT zou er leuk staan. En nieuwsgierigen zullen er zeker op klikken om te weten te komen wat het is.

Ik weet niet wat jullie mening is, maar mij leek het alvast interessant om de naam Gathering of Tweakers gewoon aan te houden en het woord 'forum' achterwege te laten. Niet een noodzaak, maar je onderscheidt je wel van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
MrAndy9797 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 00:40:
Ik weet niet wat jullie mening is, maar mij leek het alvast interessant om de naam Gathering of Tweakers gewoon aan te houden en het woord 'forum' achterwege te laten. Niet een noodzaak, maar je onderscheidt je wel van de rest.
Inderdaad een erg leuk idee! Maar ik denk dat dit niet meer veranderd gaat worden. De namen op Tweakers worden steeds minder 'geek' en steeds 'professioneler'
Voorbeelden zijn de twee recente naamswijzigingen:
Meuktrekker -> Downloads en Tweakers Moddereter Forum -> Frontpagemoderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bij mijn weten is deze wijziging juist precies andersom gegaan in het verleden. Het was daadwerkelijk GoT maar wordt uiteindelijk met forum aangeduid omdat nieuw publiek het anders nooit gaat vinden. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-10 15:44
Gonadan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 11:08:
Bij mijn weten is deze wijziging juist precies andersom gegaan in het verleden. Het was daadwerkelijk GoT maar wordt uiteindelijk met forum aangeduid omdat nieuw publiek het anders nooit gaat vinden. :)
Beetje late reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ja klopt, had ik wel gezien. Het topic was echter nog open en die informatie niet gegeven, dus ik dacht, waarom niet? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8