2 weken geleden had ik mijn mobo DFI AK76-SN rev. 1 binnen, draaide goed, maar na 2 dagen kreeg ik een crash, alles vast.
Heb toen na 10x ctrl+alt+del de reset knop maar ingedrukt, computer reboote niet meer, zwart scherm, kon zelfs de bios niet in.
Eynstein gemailed,en zij vertelden mij dat zij al 15% uitval hadden met deze borden, dus retour gestuurd.
Nu heb ik hetzelfde mobo maar dan rev. 2 binnen, eynstein had deze uitvoerig getest met een ASUSV8200 Gforce3 die ik nu dus ook heb en Dane-Elec geheugen wat ik ook heb.
Hadden een weekend lang de configuratie lopen stressen, maar bleef allemaal goed.
Mijn AMD1333AXIA is nog heel
in combinatie met een Thermaltake mini super orb, welke ik er nu al 3x af heb moeten halen.
Geheugen moet ook het probleem niet zijn,
1 reepje Dane-Elec 256MB PC2100 cas2.5, kon ook hier geen beschadigingen vinden.
Heel af en toe als ik hem probeer op te starten hoor ik heel eventjes mijn fan in mijn orb, verder gebeurt er niks.
Kan het mijn voeding zijn die kapot is?
Die kast+voeding heb ik net nieuw.
Hoe kan ik mijn voeding nu testen??
Plzz reply
Ik heb nu die Nokia look kast met een 300W voeding
Heb toen na 10x ctrl+alt+del de reset knop maar ingedrukt, computer reboote niet meer, zwart scherm, kon zelfs de bios niet in.
Eynstein gemailed,en zij vertelden mij dat zij al 15% uitval hadden met deze borden, dus retour gestuurd.
Nu heb ik hetzelfde mobo maar dan rev. 2 binnen, eynstein had deze uitvoerig getest met een ASUSV8200 Gforce3 die ik nu dus ook heb en Dane-Elec geheugen wat ik ook heb.
Hadden een weekend lang de configuratie lopen stressen, maar bleef allemaal goed.
Mijn AMD1333AXIA is nog heel
Geheugen moet ook het probleem niet zijn,
1 reepje Dane-Elec 256MB PC2100 cas2.5, kon ook hier geen beschadigingen vinden.
Heel af en toe als ik hem probeer op te starten hoor ik heel eventjes mijn fan in mijn orb, verder gebeurt er niks.
Kan het mijn voeding zijn die kapot is?
Die kast+voeding heb ik net nieuw.
Hoe kan ik mijn voeding nu testen??
Plzz reply
Ik heb nu die Nokia look kast met een 300W voeding