Telefoon abonnement kortingskwestie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-10 21:14
In april was ik op zoek naar een nieuw mobiel telefoon abonnement. Op de facebook pagina van Hollandsnieuwe zag ik een actie staan dat je als bestaande klant korting kreeg bij het verwerven van een nieuwe klant. Deze actie was een samenwerkingsverband tussen Hollandsnieuwe en de Social shop. In mijn geval zouden we samen €30 korting krijgen.

Inmiddels is mijn abonnement ingegaan maar heb ik geen korting gekregen. Hollandsnieuwe en de Social shop schuiven beide de verantwoordelijkheid af en werken sinds mei niet meer samen. De Social shop geeft aan dat er mogelijk iets mis gegaan is in het bestel proces, maar dat ze door de verbroken samenwerking niet exact kunnen zien wat het probleem is. Hollandsnieuwe zegt dat dit de verantwoordelijkheid is van de Social shop en dat ze hier volledig buiten staan.

Nu ben ik het er niet mee eens dat Hollandsnieuwe hier buiten staat; de actie stond op hun FB pagina, ze hebben een samenwerkingsverband gehad, ik ben klant bij hun en de korting zou via je maandelijkse abonnementskosten verrekend worden.

Zijn er meer Tweakers met deze ervaring en zijn er Tweakers die een suggestie voor een oplossing hebben? Nu weet ik dat het geen mega bedrag is en dat het de tijd niet waard is. Ik kan mij echter bijzonder ergeren aan dit afschuif gedrag.

edit:
Hollandsnieuwe en de Social = shop hebben contact gehad en het samen opgelost. :)

[ Voor 3% gewijzigd door weekend warrior op 04-11-2015 22:06 . Reden: oplossing ]