Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Creative X-FI Titanium Fatality Champion series

Pagina: 1
Acties:

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Inderdaad dit is een oudje. Tot mijn verbazing zijn de audiokaarten helemaal uit beeld verdwenen vwb het game gebeuren. Ze bestaan alleen nog in het pure audio gebeuren als liefhebberij, en ze zijn niet meer nodig voor gamen omdat de audiochip nu op het mobo zit. De laatste keer dat ik een systeem in elkaar zette is alweer bijna zes jaar geleden, en toen waren audiokaarten hottopic. De laatste topics over dit onderwerp zijn van 2014 en nog veel ouder. Niet meer relevant dus.
Nu er een nieuwe pc in aantocht is, is mijn vraag... en misschien misschien dat iemand dat hier weet...is het mogelijk die zes jaar oude PCI-e kaart in een splinternieuw Asus Maximus Ranger VIII board in te bouwen. Zonder foutmeldingen. Het gaat er mij niet zozeer om dat ik zo van mijn oude Creative kaart houd, maar het gaat vooral om het frontje dat aan de voorkant van mijn Coolermaster kast zit. Ideaal voor je koptelefoon en volumeregeling. Als ik zo wat rondneus hier en daar zie ik helemaal nergens meer van dat soort frontjes, iemand een idee of die sowieso nog bestaan?

Kijk deze dus.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1327311804.jpeg

hoe maak ik zo'n sig?