Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop Max 500 euro

Pagina: 1
Acties:

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11 16:01
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik wil mijn laptop met name voor de studie gebruiken (universitair - onderwijswetenschappen-, dus veel online lezen). Dit betekent dat ik veel moet lezen en met office moet gaan werken. Het scherm is daarom belangrijk voor mij. Een hogere resolutie betekent namelijk ook meer items op het scherm.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn baas betaalt de laptop en wil niet meer uitgeven dan €500.- (mag er niets overheen!)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
De laptop zal thuis op een vaste plek staan, of op het werk. Ik hoef er niet continu mee rond te zeulen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik heb al veel gezocht, maar heb nog een aantal vragen.

Ik heb de pricewatch gezet op maximaal 500,- Ik mag namelijk zelf geen geld bijleggen, omdat de laptop via het werk wordt gekocht. Wat ik wel kan/wil doen is zelf een SSD kopen. Aangezien de processor en de resolutie volgens mij verder nog van belang voor mij zijn, kan ik alleen laptops van Acer vinden die daaraan voldoen.

De 15,6" Acer Aspire E5-573-346Y heeft de hoogte resolutie (1920x1080), 1TB (hdd), maar bijvoorbeeld de Lenovo IdeaPad G70-70 (80HW003ENX) heeft een resolutie van 1600x900) en een groter 17,3" scherm...

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire E5 E5-772-33HD€ 499,-€ 499,-
1Acer Aspire E5-573-346Y€ 488,95€ 488,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 987,95

Zodra ik 1366*768 aan zet heb ik wel wat meer keuze

Zoals bijvoorbeeld deze Toshiba met SSD, backlit (ongeveer gelijk aan rest binnen deze prijs alleen hebben zij edge-lit)

#ProductPrijsSubtotaal
1Toshiba Satellite C55-C-1CU€ 489,05€ 489,05
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 489,05

Of bijvoorbeeld deze i5

#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo IdeaPad G50-80 (80E501G2GE)€ 467,80€ 467,80
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 467,80

Nu vraag ik me af wat ik nu het beste kan kiezen. Toch de laptop met SSD ivm de snelheid waarvoor ik hem ga gebruiken. Of toch een laptop met een hogere resolutie (voorkeur) of toch de laptop met de snellere processor (lijkt me niet).

nogmaals: als er iemand een idee heeft voor een goede laptop waar ik zelf later een SSD in/bij kan zetten is dat ook prima.

Bedankt

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11 16:01
Ik zit nu zelf te twijfelen tussen:

pricewatch: Acer Aspire E5-573-346Y

en

pricewatch: Acer Aspire E5 E5-772-33HD

Tips voordat ik beslis?