Dual speaker telefoon specs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forage
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tegenwoordig zijn er de nodige mobiele telefoons die twee (stereo) speakers aan boord hebben. Deze worden dan beide of aan de voorkant of aan de achterkant van het toestel geplaatst. Het zou mooi zijn in de telefoonspecs van Pricewatch terug te kunnen zien of er sprake is van twee speakers en optioneel nog waar deze zich bevinden zodat hier op gefilterd kan worden.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:39

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Persoonlijk: dat je niet zo irritant moet doen met die speakers en gewoon dopjes op moet zetten. Ga iemand anders lastig vallen met je muziek :P

On a serious note: dat GoT dat soort grappen niet aan moet moedigen en het niets toe voegt. Want hoeveel speakers er nou in zitten en waar, uiteindelijk gaat het hem om de geluidsweergave. En hoe je iets hoort of hoe iets klinkt is per persoon verschillend :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forage
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[b][message=45110700,noline]On a serious note: dat GoT dat soort grappen niet aan moet moedigen en het niets toe voegt. Want hoeveel speakers er nou in zitten en waar, uiteindelijk gaat het hem om de geluidsweergave. En hoe je iets hoort of hoe iets klinkt is per persoon verschillend :)
Ik heb het idee dat je het niet helemaal door hebt waar ik op doel.

Het gaat puur om meer inzicht te krijgen in de technische features van een telefoon. Waar iemand deze features, zoals dubbele speakers, voor wil gebruiken is aan een ieder om zelf te bepalen.
Deze optie toevoegen moedigt niets aan, het maakt het de gebruikers makkelijker een keuze te maken, dat lijkt mij een toegevoegde waarde.

Het zegt inderdaad nog niet direct iets over de geluidskwaliteit, daar ben ik ook minder in geïnteresseerd want het is nog steeds maar een telefoon. Het zal echter altijd een vooruitgang op de enkele speaker zijn. Of het nu gaat om muziek afspelen, een spelletje spelen of een filmpje bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:29
The Eagle schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:03:
Persoonlijk: dat je niet zo irritant moet doen met die speakers en gewoon dopjes op moet zetten. Ga iemand anders lastig vallen met je muziek :P

On a serious note: dat GoT dat soort grappen niet aan moet moedigen en het niets toe voegt. Want hoeveel speakers er nou in zitten en waar, uiteindelijk gaat het hem om de geluidsweergave. En hoe je iets hoort of hoe iets klinkt is per persoon verschillend :)
Mja.. ik denk niet dat mijn telefoon het zo leuk vind als ik en met oordopjes en met de telefoon vlak bij mij ga douchen...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Forage schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:35:
Tegenwoordig zijn er de nodige mobiele telefoons die twee (stereo) speakers aan boord hebben. Deze worden dan beide of aan de voorkant of aan de achterkant van het toestel geplaatst. Het zou mooi zijn in de telefoonspecs van Pricewatch terug te kunnen zien of er sprake is van twee speakers en optioneel nog waar deze zich bevinden zodat hier op gefilterd kan worden.

Wat denken jullie?
Ik ga eens onderzoeken of dit wellicht interessant is. Hoewel als muziekliefhebber wellicht interessant is, vraag ik mij toch af wat het nut is als je de telefoon niet (recht) voor je hebt. Vaak speel je immers muziek af en ben je ondertussen iets anders aan het doen. Ook de schooljeugd (hoera generalisatie!) die ik in het OV of op straat zie en hoor lopen, hebben de telefoon vaak in hun zak zitten en zetten het volume op 11. Dan blijft er van het stereobeeld weinig over.

Hoe dan ook, ik zal dit bekijken en kom erop terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:05

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

The Eagle schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:03:
Ik heb ook liever een stereo speakers (lees: 2 i.p.v. 1). Maar dan voor de betere handsfree kwaliteit met meerdere mensen. Het is dus niet meteen bedoeld om anderen er mee 'lastig te vallen'.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1