• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-01 12:25
Hoi!

Heeft er heel toevallig iemand een aankoopbon van een Acer beamer H5360 liggen die niet ouder is dan 5 jaar? Ik ben mijn aankoopbon namelijk kwijt (is 4 jaar oud) en nu is de DMD chip kapot. Acer wil deze alleen maken onder de 5 jaar garantie van de DMD chip als ik een aankoopbon heb die aangeeft dat hij dus niet ouder is dan 5 jaar. Nu hoor ik jullie zeggen, neem even contact op met de winkel waar je hem hebt gekocht, maar ook dat gaat niet omdat die winkel al 2 jaar failliet is :-(

Dit is dus mijn enige "redmiddel"

gr Dennis

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 13:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Dennuske1983 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:55:
Hoi!

Heeft er heel toevallig iemand een aankoopbon van een Acer beamer H5360 liggen die niet ouder is dan 5 jaar? Ik ben mijn aankoopbon namelijk kwijt (is 4 jaar oud) en nu is de DMD chip kapot. Acer wil deze alleen maken onder de 5 jaar garantie van de DMD chip als ik een aankoopbon heb die aangeeft dat hij dus niet ouder is dan 5 jaar. Nu hoor ik jullie zeggen, neem even contact op met de winkel waar je hem hebt gekocht, maar ook dat gaat niet omdat die winkel al 2 jaar failliet is :-(

Dit is dus mijn enige "redmiddel"

gr Dennis
Gebruik je bankafschrift?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:19
Factuur staat doorgaans een serienummer op, dus dat zal je niet helpen. Heb je Acer al laten weten dat de betreffende winkel failliet is?

WoT stats

• Dennuske1983
Frozen schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:56:
[...]

Gebruik je bankafschrift?
Heb reeds ook een ander bankrekeningnummer (al 3 jaar) dus dat gaat ook niet werken

• Dennuske1983
ElPaco schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:57:
Factuur staat doorgaans een serienummer op, dus dat zal je niet helpen. Heb je Acer al laten weten dat de betreffende winkel failliet is?
Ja dat heb ik doorgegeven, maar helaas geen geluk....

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dennuske1983 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:59:
Heb reeds ook een ander bankrekeningnummer (al 3 jaar) dus dat gaat ook niet werken
Dan heb je toch nog wel afschriften van de vorige bank? :?

• Dennuske1983
CptChaos schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:05:
[...]
Dan heb je toch nog wel afschriften van de vorige bank? :?
Nee, helaas. Voor nu misschien niet handig. Maar kan me geen moment herinneren of indenken dat ik die verder ooit nodig heb, heb gehad.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:47

DjVe

Hatsaflats!

Ik kon bij mijn vorige bank tegen betaling gewoon afschriften opvragen, zelfs toen ik was overgestapt.
Pagina: 1