• I.R. Overclocked
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Topicstarter
Ik ben echt ten einde raad. Mijn LG TV heb ik nu al een jaar en Deezer gebruik ik vanaf het moment van aankoop ook regelmatig op deze TV.
Nu is het probleem dat Deezer steeds langer doet over het opstaren.

Het lijkt op een netwerk probleem; als het opstarten lang duurt, zit er ook een lange pauze tussen de nummers. Tijden varieren van seconden tot minuten en soms (zoals vandaag) na 15 minuten nog geen resultaat.
Het wil nog wel eens helpen om in de netwerk instellingen van DNS te wisselen (van Ziggo naar OpenDNS of Google) dan doet hij het weer even en kan je met acceptabele vertraging wel wat muziek luisteren.

Ik heb het probleem gemeld bij Deezer, zij hebben mijn profiel reset en gaven het advies om de app cache te verwijderen. Vervolgens LG gevraagd hoe de cache te verwijderen maar die schijnt er niet echt te zijn (app opnieuw installeren deed ook niets).
Afgelopen zondag heb ik de TV maar terug gezet naar de fabrieksinstellingen (tip als je van WebOs 1 naar 2 bent gegaan) en Deezer deed het weer fantastisch. Maar nu een dag later is alle ellende weer terug en kom ik niet verder dan het opstart-scherm.

Mogelijk ben ik de enige Deezer gebruiker op WebOs of ik ben de enige met dit probleem, want ik kan online echt niets vinden.
Iemand tips?

Voor de zekerheid, Netflix, Videoland, RTLXL, YouTube en de interactieve TV worden dagelijks zonder enige problemen gebruikt. Ik heb alleen problemen met Deezer.

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'