Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Mijn iPad Air 2 verbruikt 's nachts ook batterij ook al heb ik geen enkele sync of iCloud aan staan. Apps zoals "Wifi Automatic" die ik op mijn Android telefoon heb, heb je niet voor iOS voor zover ik weet. En dan bedoel ik een app die automatisch om bijv. 23 uur de wifi uitzet en 7 uur weer aanzet, of naar Flight mode gaat.

Zijn daar mogelijkheden voor in iOS (ik heb geen root) ?

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
niet storen?

of je wifi apparaat/modem/router instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:58

Umbrah

The Incredible MapMan

Oof, Windows Phone ondersteund dit met geofencing en/of quiet hours, misschien dat je het die richting in moet zoeken? Niet storen heet het geloof ik... maar inderdaad: het scannen an-sich kan redelijk wat gebruiken. Helaas zijn tasker-achtige dingen voor iOS zonder root niet heel erg goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wifi gaat sowieso al vanzelf uit. Kijk even bij gebruik in je instellingen en je weet welke app accu loopt te slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Als je de Facebook app op je iPad hebt, dan kan het hieraan liggen. Bij mij was de batterij van 90% naar 50% gegaan, alles door Facebook. Bij gebruik stond dat de app 7u gebruikt was, terwijl mn iPad gewoon op slot zat. Veel mensen hebben hier last van, inmiddels heeft Facebook dit zelfs erkend.

Kijk bij batterij en gebruik welke app bovenaan staat. Ook kan je verversen in achtergrond uitzetten. Apps vervesen zich dan om de zoveel tijd, via wifi. Facebook heeft dus het probleem dat deze optie zelfs negeert. Al is dat uitgevinkt, blijft de app zich verversen in background.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store