Toon posts:

[iPhone 4s] Foto's overzetten via photostream/iCloud?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag de foto s van iPhone 4 s naar icloud op de laptop zetten, maar ik moet ze daar zelf naar toe sturen kan dat niet anders of heb ik iets verkeerd staan in de instellingen op mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famemonster
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-09 19:35
Maak je gebruik van iCloud for Windows? En welke versie van iOS gebruik je op je iPhone?

Je moet in de instellingen op je telefoon onder icloud > foto's > fotostream aanzetten.

Vervolgens log je in op je laptop met je apple id en moeten de foto's automatisch binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja heb icloud voor windows op de laptop staan met windows 8.1
instellingen op iPhone staan aan zoals je omschrijft

versie 7.1.2 staat op de iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Windows-Verkenner in het mapje afbeeldingen moet er een map zijn genaamd 'iCloud foto stream'. Daar zijn je foto's te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:37
martin, welkom op GoT :w

Ik heb de titel van je topic aangepast naar "[iPhone 4s] Foto's overzetten via photostream/iCloud?". Probeer altijd een duidelijke titel te kiezen, waarin je je vraag of probleem omschrijft. Andere Tweakers kunnen daardoor ook makkelijk je vraag vinden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:10:
In Windows-Verkenner in het mapje afbeeldingen moet er een map zijn genaamd 'iCloud foto stream'. Daar zijn je foto's te zien.

ja dat snap ik allemaal, maar zet hij die foto s automatische daar in van iPhone naar mapje op je laptop of moet je ze vanaf je iPhone daar naar toe streamen door dat zelf te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als op beide apparaten Fotostream aanstaat zal elke foto automatisch in het mapje gezet worden. Als er nog geen foto's te zien zijn moet je wellicht refreshen in Windows verkenner door op het ronde pijltje te drukken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:46:
[...]

Als op beide apparaten Fotostream aanstaat zal elke foto automatisch in het mapje gezet worden. Als er nog geen foto's te zien zijn moet je wellicht refreshen in Windows verkenner door op het ronde pijltje te drukken.
fotostream op iPhone staat aan hoe zet ik die dan aan op mijn laptop (icloud voor windows) en hoe doe je dat refreshen in windows verkenner en ronde pijltje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famemonster
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-09 19:35
Neem anders hier even een kijkje: https://support.apple.com/nl-nl/HT201317

Als het goed is moet na de installatie fotostream automatisch aanstaan op je laptop, en zou dit automatisch binnen moeten komen mits je iPhone verbonden is met een WiFi netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is opgelost, ik had dus geen icloud voor windows op de windowslaptop staan, ouwe eraf gehaalt icloud voor windows erop gezet en nu komen de foto s netjes binnen,
sorry voor mijn onkunde en bedankt voor jullie support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:56:
het probleem is opgelost, ik had dus geen icloud voor windows op de windowslaptop staan, ouwe eraf gehaalt icloud voor windows erop gezet en nu komen de foto s netjes binnen,
sorry voor mijn onkunde en bedankt voor jullie support.
Graag gedaan en fijn dat het is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waarom staan de ene keer wel de foto s die ik gemaakt heb in icloud en de andere keer niet,
heb ik een foto gemaakt met de iPhone, en dan komt hij niet in icloud-foto s terecht, en een paar dagen later staan ze er wel in, heeft dat soms te maken dat je wifi verbinding soms uit is ofzo. fotostream staat aan zowel op de laptop als op de iphone
Pagina: 1