Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers organiseren internationale raceserie in iRacing

Pagina: 1
Acties:

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
nieuws: Tweakers organiseren internationale raceserie in iRacing

Hoort dit niet in een .Geek te staan? Leuke informatie, zeker omdat het vanuit GoT komt, maar imo echt iets voor een .Geek en niet iets voor de frontpage..

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

.geeks komen ook op de frontpage hoor ;)

al ben ik het inderdaad wel mee eens dat dit beter in een .geek past.

Ben ook wel benieuwd waarom dat wel een 'normaal' artikel is maar geek: Tweaker maakt font van Tweakers-logo
En geek: Tweaker bouwt 3d-chocoladeprinter van Lego wel .geeks zijn.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Het stond aanvankelijk als .geek op de lijst. Ik heb de nieuwscoördinator overgehaald om er nieuws van te maken :) Ik vind het wel nieuwswaardig. En ja, dat heeft te maken met het feit dat het uit onze community komt. 2015 is ten slotte uitgeroepen tot het jaar van community. Als er vanuit de community dan zoiets groots wordt opgezet, vind ik dat zeker passen op de frontpage.

David: Je maakt een goed punt betreffende andere zaken die gemaakt zijn door Tweakers en daarmee dus wellicht ook 'nieuws' hadden moeten zijn. Ik denk dat je het echter moet bekijken per onderwerp.
Een complete online raceleague opzetten, waar wereldwijd mensen aan mee doen over meerdere maanden, vind ik wat serieuzer dan de andere onderwerpen. Dat zijn overigens juist erg toffe .geek-projecten.

Nogmaals, dit is mijn mening. Op de redactie zijn de meningen ook wel eens verdeeld, ik zal het nog eens in de groep gooien :Y

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Even bumpen :+

nieuws: Tweakers vallen in de prijzen bij casemod-competitie
Is een normaal artikel ipv .geek, terwijl eerder artikelen van deze soort wel .geeks waren (zie mijn reactie hierboven)

Ik vraag mij nog steeds af wanneer een artikel nu .Geek is en wanneer het een 'normaal' artikel is.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
De uitslag van een competitie is een actueel moment waardoor je het makkelijk als nieuws kunt bestempelen. In aanloop hiernaartoe was 'Tweakers doen mee aan casemod-competitie' wellicht een goed .Geek-onderwerp geweest.

Maar goed, er is geen zwart-wit-scheidslijn te trekken tussen nieuws en .Geek. Die laatste categorie is deels in het leven geroepen om geeky onderwerpen te belichten, ook als er niet direct een actuele aanleiding van hard nieuws is, maar er is duidelijk sprake van deels overlap.