Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem zal gaan worden gebruikt voor video editen en gemiddelde special effects.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het budget voor de pc is +/- 1300,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten die over worden gezet zijn oa een WD caviar green 1tb HDD en een Nvidia gtx 550 ti (nieuwe GPU word later aangeschaft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede CPU die lang meegaat. 16 gb ram met DDR4 is een vereiste en een mobo dat up to date is met de nieuwe technologieën. voor de CPU is waterkoeling erg belangrijk voor prestatie mogelijkheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als processor valt mijn keuze automatisch op Intel, GPU Nvidia (nvt voorlopig)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stabiliteit moet goed zijn aangezien de PC aan lange workloads word blootgesteld. Ook moet 4K editen kunnen.
Ga je overklokken?
Aangezien ik waterkoeling ga gebruiken is overklokken een optie. Ik heb hier zelf al vooronderzoek naar gedaan en dit zou stabiel zijn tot 4,5 / 4,7 ghz.
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren of deze componenten stabiel zijn, qua ondersteuning lang mee zullen gaan en of ik hier inderdaad de juiste prestaties mee kan behalen. Het systeem moet vooral future proof zijn en makkelijk uit te breiden is een must. Ram geheugen is niet echt specifiek uitgekozen. suggesties voor dit en andere onderdelen zijn zeer welkom!
Het nieuwe systeem zal gaan worden gebruikt voor video editen en gemiddelde special effects.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het budget voor de pc is +/- 1300,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten die over worden gezet zijn oa een WD caviar green 1tb HDD en een Nvidia gtx 550 ti (nieuwe GPU word later aangeschaft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede CPU die lang meegaat. 16 gb ram met DDR4 is een vereiste en een mobo dat up to date is met de nieuwe technologieën. voor de CPU is waterkoeling erg belangrijk voor prestatie mogelijkheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als processor valt mijn keuze automatisch op Intel, GPU Nvidia (nvt voorlopig)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stabiliteit moet goed zijn aangezien de PC aan lange workloads word blootgesteld. Ook moet 4K editen kunnen.
Ga je overklokken?
Aangezien ik waterkoeling ga gebruiken is overklokken een optie. Ik heb hier zelf al vooronderzoek naar gedaan en dit zou stabiel zijn tot 4,5 / 4,7 ghz.
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren of deze componenten stabiel zijn, qua ondersteuning lang mee zullen gaan en of ik hier inderdaad de juiste prestaties mee kan behalen. Het systeem moet vooral future proof zijn en makkelijk uit te breiden is een must. Ram geheugen is niet echt specifiek uitgekozen. suggesties voor dit en andere onderdelen zijn zeer welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 377,- | € 377,- |
| 1 | Asus Z170-DELUXE | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Cooler Master MasterCase Pro 5 | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Corsair Hydro H100i GTX | € 116,93 | € 116,93 |
| 1 | G.Skill Ripjaws 4 F4-2800C16D-8GRR | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Corsair CX750M | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 161,- | € 161,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.234,38 | |
https://www.shvttr.com