Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corsair K70, Wake PC from sleep werkt niet via toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11 14:39
Ik heb sinds kort een corsair K70, erg blij mee, alleen heb ik een probleem met mijn pc wakker maken vanuit slaapstand. Op mijn oude toetsenbord (Logitech K120) kon ik gewoon via een een druk op mijn toetsenbord mijn PC wakker maken.

Op mijn nieuwe K70 werkt dit niet. De BIOS settings lijken allemaal nog te kloppen. Wake via muis lukt eveneens niet, hoewel dit niet al te verassend is omdat de muis via de USB aansluiting van het keyboard loopt.

Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 16:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Het is een toetsenbord met veel ledjes e.d, misschien komt het omdat de PC in slaapstand niet genoeg stroom levert om de boel te laten werken? Je zou het kunnen testen met een actieve USB hub. Iets anders kan ik niet verzinnen.

Je kan ook een ander USB poort proberen, soms maakt dat ook uit, en je kan ook nog wat dingen in Windows aanpassen wat betreft power management voor de USB poorten in allerlei toestanden.

[ Voor 30% gewijzigd door FlyEragon op 19-10-2015 11:28 ]

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11 14:39
FlyEragon schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:44:
Het is een toetsenbord met veel ledjes e.d, misschien komt het omdat de PC in slaapstand niet genoeg stroom levert om de boel te laten werken? Je zou het kunnen testen met een actieve USB hub. Iets anders kan ik niet verzinnen.

Je kan ook een ander USB poort proberen, soms maakt dat ook uit, en je kan ook nog wat dingen in Windows aanpassen wat betreft pwer management voor de USB poorten in allerlei toestanden.
Wauw, ander setje USB ingangen gebruiken deed het 'm gewoon. Doet het prima nu, apart.
Soms vergeet je de simpelste dingen even, bedankt!