Vraag & Aanbod Filtering in de Tracker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:09
NB: Deze usecase is gebaseerd op games, omdat ik daar vaak op zoek, maar kan in principe toegepast kunnen worden op alle categorieën in de Pricewatch/V&A

Als een echte NederlanderKoopjesjager ben ik vaak te vinden op V&A, om daar zonder voorafgedefineerd doel rond te neuzen wat mijn medetweakers allemaal verkopen. Ik hou dan ook met een loerend oog de V&A in de Tracker in de gaten, om te kijken of daar nog dingen tussen zitten die ik interessant vind.

Mijn "probleem" is dat ik dan alles voorbij zie komen, uit elke categorie van de Pricewatch, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zit te wachten op een nieuwe telefoon, behuizing of een Silk'n Sensepil. Maar (bijvoorbeeld) juist wel op een leuke nieuwe game voor mijn PS4, een 2de monitor en Apple accessoires.

Als ik specifiek op een van die drie categorieën wil zoeken, dan kan ik niet meer de Tracker gebruiken, aangezien deze alleen op de gehele V&A ingesteld staat. Hiervoor moet ik dan daadwerkelijk naar de V&A en specifiek zoeken op categorie.

Wat ik dus een mooie feature zou vinden is dat ik in de Tracker een V&A Categorie + filters kan instellen, zodat de tracker alleen advertenties toont die in die scope vallen.

Putting it to use
De laatste tijd merk ik dat ik vaak op "Gaming > Games :PS4" zoek. In de tracker kan ik dan instellen welke categorie ik wil zien met de bijbehorende filter. Een ietwat simpel voorbeeld zou er dan zo uit kunnen zien:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/deu1k8.jpg

Zoals je kan zien heb ik de filter "PlayStation 4" toegepast in de subcategorie "Games" van de categorie "Gaming". De syntax die in mijn ogen simpel en elegant is:
code:
1
Categorie > Subcategorie :filter,:filter...

Ik hoop dat ik dit enigzins duidelijk verwoord heb. Ben benieuwd wat jullie er van vinden! (en of mijn zoek skills wat te wensen overgelaten hebben, en dit al zo'n 100x eerder gevraagd is)

PS: Ik weet dat dit deels op te lossen is door filters toe te voegen en die URL aan mijn bookmarks toe te voegen.

Mijn V&A Advertenties!