Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebazz82
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-01-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
tv.

Wat is je budget?
800

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
dagelijks tv kijken, gaming en films

Wat heb je zelf al gevonden?
Sony KDL-W805C

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ven nog aan het twijfelen wat nu te kopen of toch de Fullhd of toch nog ff verder sparen voor de 4k

Maar 4k is nog weinig in te vinden, en zal ook nog wel paarjaar duren voordat het de standaard wordt...

Graag jullie mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:28

mr.paaJ

generatie cmd+z

Hoe ver ga je er vanaf zitten?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, naar mijn mening ga je nooit een 100% antwoord krijgen op je vraag. Deze discussie is al zo ontzettend vaak voorbij gekomen. Lees eens een aantal soortelijke topics door, zou ik zeggen.

Als je van plan bent om een erg groot scherm te kopen en daar behoorlijk dichtbij gaat zitten, kan het een meerwaarde hebben. Voor de gemiddelde huiskamer zal het echter niets toevoegen.

Zelf zou ik voorlopig nog bij full-hd blijven. Over een paar jaar zijn 4K en OLED verder ontwikkeld en allerhande specifiacties duidelijker en wordt het misschien wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebazz82
Ongeveer 3-4 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09
Persoonlijk zou ik 4K na een tijdje aanschaffen. Er nu nog steeds zo'n prijs aan vast dat het mij niet de extra kwaliteiten waard is. Bovendien, je zit over het algemeen toch vast aan het Full HD beeld dat je van KPN bijvoorbeeld krijgt, dat ook niet 4K is.

Als 8K TVs een ding beginnen te worden, dan zou ik eens nadenken over een 4K tv kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Neem aan dat je dan voor een 50" gaat. Dan is Full HD prima.
Maar er zijn al echt al heel veel topics. Met net zo veel voor- als tegenstanders voor 4k.

Wel zou ik liever een goede Full kopen dan een budget 4k.
Koop gewoon wat in je budget past en waar je zelf blij van word.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebazz82
Heb dit topic idd beetje te snel geopend...lees dat meerdere mensen met dit probleem kampen :)

Lees ook dat veel mensen blij zijn met de W8 serie van Sony

Nu nog even de vrouw overtuigen dat 50" echt mooier is dan 43" (hebben nu 37")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 11:57
50 inch all the way :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 00:59
Ik woon in kamp 'wat lul je nou mijn scherm is te groot voor die kijkafstand!?'. Dus ab-so-luut zo groot als je budget toelaat tenzij je echt heeeel dicht op het scherm zit. Verder ben ik het eens met de beste kwaliteit uit je geld halen in plaats van de hoogste resolutie. Tweede vraag die je jezelf kan stellen: Wil ik wel de beste kwaliteit of is goedkoop ook al goed? Ik gebruik nu nog altijd met plezier mijn 350 euro TV die ik tijdens EK 2012 heb gekocht (FHD Samsung, DLNA netflix etc speelt gerust bijna alles wel af vanaf mijn NAS en is te besturen via mijn telefoon). Ik doe dingen graag of goedkoop, of gewoon echt goed.
Pagina: 1