Toon posts:

Single page weergave

Pagina: 1
Acties:

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hoi, is er een mogelijkheid dat ik voortaan altijd de reviews e.d. in single page weergave zie, ipv eerst naar beneden te scrollen, op de knop te drukken, en weer boven aant te beginnen? :/

Anoniem: 601629

Hoi, tot nu hebben we niks meer gedaan nadat we de knop hebben gemaakt -- en dat is naar mijn mening niet netjes.

We hadden wel voorkeur om single page weergave als default doen voor iedereen (die is zeker ook beter voor SEO), maar we hadden nog discussies over loading time. We willen zeker het niet lang duren om een review te openen (grootste concern is op mobiel).

De huidige single page weergave is ook een "hacken", hij is eigenlijk een pagina van de multi page reviews. Dus het is niet makkelijk om in je profiel single page weergave als default setting te doen.

Ok, veel gezegd, wat now. We zijn druk bezig om goed naar onze content strategy te kijken, qua content is het meer dan tekst maar ook images, videos, paging, layout, etc. Eigenlijk willen we een vernieuwd CMS en frontend review look and feel te hebben. Dus to be continued...

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-06 20:35
+1

Momenteel lees ik eigenlijk altijd tot onder aan de pagina om vervolgens de single page view te openen. Ik zou het dus ook enorm handig vinden als er ergens een setting komt waardoor de single page standaard wordt geopend.

Als tweaker zijnde bedacht ik me ineens dat ik beter een Greasemonkey scriptje zou schrijven om niet telkens meer naar onder te moeten scrollen :+.

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
// ==UserScript==
// @name        Tweakers - Single page button
// @namespace   Eppux
// @include     *tweakers.net/*
// @version     1
// @grant       none
// ==/UserScript==

/* Move button to top of page */

var singlePageButton = document.querySelector('#singlePageReviewButtonContainer');
if (singlePageButton !== null) {
    singlePageButton.remove();
    var article = document.querySelector('.article');
    article.insertAdjacentHTML('beforebegin', singlePageButton.outerHTML);
}

Daarnaast toch ook maar even de moeite gedaan om ook automatisch een redirect te doen als er een single-page button op de pagina zichtbaar is.

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
// ==UserScript==
// @name        Tweakers - Redirect
// @namespace   Eppux
// @include     *tweakers.net*
// @version     1
// @grant       none
// ==/UserScript==

/* Automatically redirect */

var singlePageButton = document.querySelector('#singlePageReviewButtonContainer');
if (singlePageButton !== null) {
    var singlePageLink = singlePageButton.children[0];
    if (singlePageLink.href !== null && singlePageLink.textContent.indexOf('Single') !== -1) {
        window.location.href = singlePageLink.href;
    }
}

[Voor 15% gewijzigd door Eppux op 03-08-2016 11:28. Reden: Scripts updated]

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Eppux schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:48:
+1

Momenteel lees ik eigenlijk altijd tot onder aan de pagina om vervolgens de single page view te openen. Ik zou het dus ook enorm handig vinden als er ergens een setting komt waardoor de single page standaard wordt geopend.

Als tweakers zijnde bedacht ik me ineens dat ik beter een Greasemonkey scriptje zou schrijven om niet telkens meer naar onder te moeten scrollen :+.

JavaScript:
1

Daarnaast toch ook maar even de moeite gedaan om ook automatisch een redirect te doen als er een single-page button op de pagina zichtbaar is.

JavaScript:
1
Anoniem: 601629 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:17:
Hoi, tot nu hebben we niks meer gedaan nadat we de knop hebben gemaakt -- en dat is naar mijn mening niet netjes.

We hadden wel voorkeur om single page weergave als default doen voor iedereen (die is zeker ook beter voor SEO), maar we hadden nog discussies over loading time. We willen zeker het niet lang duren om een review te openen (grootste concern is op mobiel).

De huidige single page weergave is ook een "hacken", hij is eigenlijk een pagina van de multi page reviews. Dus het is niet makkelijk om in je profiel single page weergave als default setting te doen.

Ok, veel gezegd, wat now. We zijn druk bezig om goed naar onze content strategy te kijken, qua content is het meer dan tekst maar ook images, videos, paging, layout, etc. Eigenlijk willen we een vernieuwd CMS en frontend review look and feel te hebben. Dus to be continued...
Oh wow ik heb nooit bericht gekregen dat er een antwoord was in dit topic!! So sorry voor de late reactie!

Fijn dat Tweakers er wel over nadenkt _/-\o_
(Overigens hoop ik nog steeds op een setting in je instellingen)
Zou je niet kunnen beginnen met een single en die vervolgens op te splitsen ipv het andersom te doen?
(En voor mobiel multipage houden)

@Eppux.. Hoe pas ik dit toe en werkt het nou?
Thnx man! :D

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is er ondertussen al door de devvers gekeken hoe dit op te lossen is?

Het bovenstaande script werkt na een kleine wijziging wel voor het moven van de knop onder tampermonkey, maar het automatisch aanklikken werkt niet... Heeft er iemand een oplossing daarvoor?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-06 20:35
poor Leno schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 22:39:
@Eppux.. Hoe pas ik dit toe en werkt het nou?
Thnx man! :D
Deze keer heb ik blijkbaar jouw post gemist. Misschien heb je het ondertussen al gevonden, maar je kan de scripts met Greasemonkey (Firefox) of Tampermonkey (Chrome) gebruiken. Ik heb de scripts hierboven ook geedit waardoor je ze enkel moet copy pasten. Logischerwijze kan je er wel maar 1 van de 2 enablen natuurlijk ;).
Zwerver schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:57:
Het bovenstaande script werkt na een kleine wijziging wel voor het moven van de knop onder tampermonkey, maar het automatisch aanklikken werkt niet... Heeft er iemand een oplossing daarvoor?
Blijkbaar heeft de 'Multipage' knop op de volledige pagina ondertussen dezelfde ID gekregen als de 'Singlepage' knop, waardoor hij continue bleef redirecten tussen de 2 versies. Heb het script in mijn vorige post aangepast waardoor dit nu niet meer mag gebeuren.

[Voor 0% gewijzigd door Eppux op 03-08-2016 11:37. Reden: Typfout]

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Eppux schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

Deze keer heb ik blijkbaar jouw post gemist. Misschien heb je het ondertussen al gevonden, maar je kan de scripts met Greasemonkey (Firefox) of Tampermonkey (Chrome) gebruiken. Ik heb de scripts hierboven ook geedit waardoor je ze enkel moet copy pasten. Logischerwijze kan je er wel maar 1 van de 2 enablen natuurlijk ;).

[...]

Blijkbaar heeft de 'Multipage' knop op de volledige pagina ondertussen dezelfde ID gekregen als de 'Singlepage' knop, waardoor hij continue bleef redirecten tussen de 2 versies. Heb het script in mijn vorige post aangepast waardoor dit nu niet meer mag gebeuren.
Jups dat werkt nu!

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:20

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Mooi :) .

De kans is groot dat single page in de toekomst de standaard weergave wordt, alleen zal het nog wel even duren voordat we zover zijn :) .
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee