Waterschade, binnen garantie, advies?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal, ik heb net een half glas water over mijn toetsenbord laten vallen. Stom stom. Er zat een beschermingslaag over mijn toetsenbord heen, in het begin deed de laptop het nog maar op het moment dat ik op de spatiebalk drukte kreeg ik geen reactie meer. Laptop uit/aan gezet (lees nu overal dat dat stom was) en toen vroeg hij naar muis en keyboard. Muis deed het nog keyboard niet meer. Meteen online gaan zoeken en vervolgens uitgezet, onderkant eraf gehaald en op de verwarming gelegd.
Nu heb ik 3 maanden geleden wat moeilijkheden gehad en is er een SSD ingezet, logicboard ook vervangen en hij liep weer als vanouds. Nu is dit gebeurt binnen mijn garantie van 90 dagen. Maar ik snap natuurlijk dat deze garantie niet binnen waterschade valt. Of is dit wel het geval? Ik heb nog tot de 21e van Juli dus als ik het wil proberen moet ik het nu doen. Kan iemand mij hier advies over geven?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Mac-computers: vloeistofschade wordt niet gedekt door de garantie. Voor dit soort ongelukken zijn er verzekeringen (inboedel bijvoorbeeld).

Afhankelijk van welke MacBook het precies is (er vanuitgaande dat het een Apple is), moet de complete topcase, en wellicht ook het logicboard worden vervangen. Dat kan aardig in de papieren lopen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank, ik weet genoeg. Topic mag gesloten worden:)