Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foto-ed
  • Registratie: Oktober 2015
  • Niet online
Ik zoek een?
Complete multi mediacenter

Wat is je budget?
€ 1.750,00

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Een samsung tv waarop ik de synology kan aansluiten om films, zelfgemaakte video’s en foto’s te kunnen bekijken. Ik heb een abonnement bij zich dus wil zo'n CI module bestellen. Verder wens ik graag een goede geluidsinstallatie (2.1) met geïntegreerde FM/DAB+ tuner en eventueel Airplay mogelijkheid zodat ik geen tv aan hoef gezeten om Spotify te beluisteren. DVD of Blu-Ray is GEEN pré. Ook zou het mooi zijn dat ik met airplay hetgeen wat op mijn iphone/ipad te zien is synchroon op de televisie kan laten zijn. Dit alles wil ik eigenlijk met zo weinig mogelijk apparatuur bewerkstelligen. Ik werk met alleen Apple producten dus alles moet Apple proof zijn...

Wat heb je zelf al gevonden?
Synology DS216 en de Samsung UE48H6400AW

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet nog niet precies hoe ik het wil en moet aansluiten. Alles rechtstreeks op de televisie of via een receiver. Wellicht kunnen jullie mij hierin adviseren?
Mocht het een receiver worden zijn de Receivers Yamaha RX-V479, Yamaha RX-V575, Pioneer VSX-S510 of de Marantz NR1504 goede keuzes? Qua boxen moet ik nog naar de winkel maar de Dali Zensor 3 leek me wel wat.....

Ik hoor graag van jullie:
1. Hoe de componenten aan te sluiten op de tv rechtstreeks of via een receiver?
2. welke receiver is goed voor weinig geld. Wellicht moet ik miniset aanschaffen?

[ Voor 33% gewijzigd door foto-ed op 21-10-2015 20:55 . Reden: Aangevuld met vragen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heb je de televisie en de NAS al gekocht? En je hebt zelf nog niets gevonden om een setup te verwezenlijken zoals je die voor ogen hebt? Op het forum wordt toch ook wat eigen inzet verwacht.

Mijn eerste gedachte zou zijn een receiver, speakers en een AppleTV. Welke opties heb je zelf al overwogen? En waar twijfel je nog over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foto-ed
  • Niet online
Televisie en NAS zijn nog niet gekocht.

Er zijn zoveel verschillende apparaten met diverse mogelijkheden, hier heb ik niet zoveel kaas van gegeten en weet dus niet wat de mogelijkheden hierin zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:49

FeaR

In GoT we trust

Dus 1750 euro voor een TV, NAS (waar nog HDD's in moeten) en een 2.1 speakerset? Wellicht liggen de prijzen die ik voor dergelijke producten uit heb gegeven in een ander segment, maar het lijkt me behoorlijk krap.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foto-ed
  • Niet online
Vraag verduidelijkt en toegevoegd.