Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Analoge headset draadloos maken.

Pagina: 1
Acties:

• MauriceDW
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:10
Ik wil mijn PC op mijn TV aan sluiten die aan de andere kant van de kamer staat, op deze wijze wil ik 2 setups creëren zodat ik ook op de TV kan gamen met mijn controller.

Voor muis en toetsenbord heb ik al een oplossing, een combo van tb en trackpad van logitech, en voor de games gebruik ik een draadloze controller.

Maar dan zit ik met 1 probleem, mijn headset is niet draadloos... nou was ik op zoek naar een product waar ik de analoge headset op kan aansluiten die dan vervolgens weer draadloos verbonden is met mijn PC.

Dan kan ik de ontvanger gewoon in mijn broekzak steken en op de bank gaan zitten en door gamen, maar nu is dus mijn vraag: bestaat zo iets wel ? ik heb het tot nog toe niet kunnen vinden.

Als iemand van het bestaan van een dergelijk product af weet hoor ik het graag ^^

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:09

DukeBox

loves wheat smoothies

Bluetooth ontvanger bij de action voor 10 euro heeft een ingebouwde accupack. Gaat ruim 10 uur mee.
Afbeeldingslocatie: http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/1344/1344065.gif

[ Voor 27% gewijzigd door DukeBox op 18-10-2015 20:41 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
In principe draag je altijd een ontvanger in je broekzak. Als je een bluetooth dongle (adapter) hebt dan kan je audio koppelen aan je smartphone. Het enige wat je na het koppelen moet doen is je headset in je smartphone stoppen.

Als je geen bluetooth hebt dan kunt je het mogelijk ook streamen via wifi via DLNA/UPnP maar is wat lastiger.

• MauriceDW
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:10
@dukebox
Die ontvanger ( de naam zegt het al ) is voor het ontvangen van audio en doorsturen naar de versterker.

Ik wil mijn headset, dus geluid en microfoon, in een apparaat steken dat draadloos verbonden is met mijn pc.

@donderdraak
Dit is wel de oplossing waar ik naar op zoek ben, maar dan zou ik graag een vaste oplossing hebben.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:09

DukeBox

loves wheat smoothies

MauriceDW schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:04:
@dukebox
Die ontvanger ( de naam zegt het al ) is voor het ontvangen van audio en doorsturen naar de versterker.
Werkt ook prima met een headset, audio out is gard genoeg. Maar idd mis je je microfoon.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.