Iphone 5C gebarsten scherm, alleen glas of ook LCD+digitizer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 16:20
Hallo allemaal,
Vandaag helaas mijn iPhone laten vallen. Scherm gebarsten :'(.
Alleen het glas is stuk.Het scherm is niet zwart op sommige plekken ofzo.
Nu is mijn vraag, moet ik alleen het glas kopen zoals dit:
https://www.partly.nl/voo...KGx1pvHzMgCFUcUwwod_n8IzA

of moet ik de hele mikmak erbij kopen zoals dit:
https://www.partly.nl/iph...7xCbxLY2NgyyOoxoC_PDw_wcB

Heb wat op het internet rond gezocht maar ik kon het niet echt vinden..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:36
Het is mogelijk, maar het glas zit vast aan het scherm, dus dan moet je dat eerst los zien te krijgen en dan nog eens netjes terugplakken. Hoe je dit doet zie je hier: YouTube: iPhone 5, 5s, and 5c GLASS ONLY screen fix, 'just the glass' replacement

Ik zou lekker het hele scherm vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 18:39
Je hebt een complete display module (LCD/touchscreen) nodig. Het is niet mogelijk om zonder de benodigde machines en een cleanroom een display te refurbische (glas vervangen). Het resultaat van de video hierboven wil je echt niet op je iPhone hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben helaas ervaringsdeskundige, en heb mijn 4s en 5s scherm zelf vervangen, glas + LCD.

Dat was al een heel karwij, aangezien alle onderdelen er allemaal uit moeten, voordat je het scherm kunt vervangen.
Maar bij die video hierboven krijg ik dus echt de kriebels, begin hier niet aan! pak een glass + digitizer, dan kan er niet veel mis gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01-2021
Je kunt het altijd proberen. Je kunt toch maar alleen 10 euro kwijtraken. De nodige gereedschap die je nodig hebt moet je dan wel aanschaffen maar als zoiets in de toekomst weer gebeurt dan heb je al de dingen die je nodig hebt.