Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik wil mijn pc beter maken. In eerste instantie met een videokaart, maar ik vraag me ook af of mijn moederboard wel goed is. Daarnaast wellicht SSD erbij om pc sneller te maken?
Wat is je budget?
100-400euro. Ik hoef niet het allerduurste te hebben, maar wel kwaliteit
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor elk merk. Heb zelf niet echt voorkeuren ik hoor graag van jullie goede tips
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik deze pc vooral om Fifa16 mee te spelen. Vaak op televisiescherm daarnaast gebruik ik het voor simpele kantoorwerkzaamheden met 2 schermen.
Mijn systeem op dit moment:
Processor: AMD Phenom II X6 1100T Black Edition
Moederboard: Asus M479XTD EVO
Geheugen: Corsair Vengeance 8GB
Kast: Cooler Master Centurion 5 II
Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W
Videokaart: Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5
HDD: Western Digital Caviar Green 2TB
Ik zoek een?
Ik wil mijn pc beter maken. In eerste instantie met een videokaart, maar ik vraag me ook af of mijn moederboard wel goed is. Daarnaast wellicht SSD erbij om pc sneller te maken?
Wat is je budget?
100-400euro. Ik hoef niet het allerduurste te hebben, maar wel kwaliteit
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor elk merk. Heb zelf niet echt voorkeuren ik hoor graag van jullie goede tips

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik deze pc vooral om Fifa16 mee te spelen. Vaak op televisiescherm daarnaast gebruik ik het voor simpele kantoorwerkzaamheden met 2 schermen.
Mijn systeem op dit moment:
Processor: AMD Phenom II X6 1100T Black Edition
Moederboard: Asus M479XTD EVO
Geheugen: Corsair Vengeance 8GB
Kast: Cooler Master Centurion 5 II
Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W
Videokaart: Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5
HDD: Western Digital Caviar Green 2TB
[Voor 9% gewijzigd door Zieleman op 18-10-2015 17:36]