Toon posts:

Beeldscherm accepteert Input DVI niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Probeer al een tijdje vanaf 2 verschillende laptops (HP & Dell) het digitale signaal op een externe monitor (Gericom T920) te krijgen.
Dit probeer ik door een HDMI (laptop) > DVI (monitor) adapter te gebruiken maar de externe monitor blijft zwart.
Op 1 van de laptops (HP) zit nog een VGA aansluiting en dan werkt de monitor prima.
Op de monitor bestaat de mogelijkheid, terwijl de digitale aansluiting er ook nog steeds is, in het menu de input port aan te passen. Als ik dan voor DVI wil kiezen gaat het beeld ook meteen op zwart.

Wat kan ik in dit geval nog meer proberen ?

Funkyfuser.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een suggestie wat de oplossing zou kunnen zijn ?
Modbreak:Aub je topic niet <24u omhoogschoppen. Zeker op een zondagmiddag hebben veel mensen andere dingen te doen en hebben andere topicstarters ook het recht hun topics in zicht te houden, een beetje geduld zou je sieren. Als na 24u nog niemand gereageerd heeft mag je indien nodig een subtiel schopje geven.

Overigens, 9 van de 10 keer dat je geen reactie krijgt ligt dat aan de info die je geeft. Als die te warrig of onvolledig is, is de kans op (on-topic) reacties een stuk kleiner. Zie ook hier, je eerste inhoudelijke reactie is niets meer dan een vraag om info die gewoon in je topicstart had moeten staan. Kortom, steek als eerste hand in eigen boezem.

[ Voor 105% gewijzigd door dion_b op 19-10-2015 14:51 ]

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:03
simpelste vraag is natuurlijk:
welke resolutie ondersteunt jouw monitor?
en
welke resolutie stuur je over de HDMI (DVI) poort uit?

wordt de monitor wel herkent in windows? (beeldscherm eigenschappen)

en tenslotte Weet je zeker dat jouw kabel en verloopstukken tussen de laptop's en monitor goed werken?
(heb je bv de monitor aan een andere pc gezet? of een andere monitor aan deze hdmi-dvi kabel getest?)

Daarbuiten kan het geen kwaad om de juiste monitor drivers op de laptop(s) te installeren.