Lijbrandt mail werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-06 19:41
Sinds donderdag problemen met uitgaande mail op mijn mobiel. Heeft altijd gewerkt.
Geen veranderingen aan de telefoon zoals een andere versie van Android of iets dergelijks. Telfort(eigenaar lijbrandt) zegt doodleuk zoek het zelf maar uit, bij ons is geen storing bekend. Werkt alleen nog maar als ik thuis op wifi zit
Krijg het niet werkend buiten de deur.
Iemand suggesties want het betreft 4 personen met een lijbrandt emailadres
Krijg melding dat de server niet bereikbaar is.

[ Voor 5% gewijzigd door diver99 op 18-10-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Blijkbaar is de SMTP server van hen niet meer van buiten hun eigen netwerk benaderbaar voor het verzenden van email? Heb je het middels een login geprobeerd? En natuurlijk iets wat je in je magere start had moeten vermelden: welke foutmelding(en) krijg je?

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
Krijg inderdaad melding dat de server niet bereikbaar is maar thuis werkt het wel op wifi en ook gewoon op mijn computer
Wat bedoel je met een login?
Sorry als ik dom overkom

[ Voor 19% gewijzigd door diver99 op 18-10-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
diver99 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 10:56:
Krijg inderdaad melding dat de server niet bereikbaar is maar thuis werkt het wel op wifi en ook gewoon op mijn computer
Wat bedoel je met een login?
Sorry als ik dom overkom
Dat is toch logisch als je op hun eigen verbinding zit? Dus probeer het eens met inloggen (login/wachtwoord opgeven in je account op de smartphone naast de server) en anders gaat het je niet meer lukken denk ik. Ze zullen wel iets in hun configuratie hebben aangepast.

Edit: http://www.telfort.nl/per...n-met-versturen-email.htm Is al 6 weken oud maar mogelijk nog wel van toepassing of juist nu ook zonder telfort adres?

[ Voor 15% gewijzigd door Bastien op 18-10-2015 11:01 ]

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
Naam en wachtwoord staan erin bij beveiligd inloggen maar dat werkt dus niet meer
Telfort zegt dat ze niets aangepast hebben maar dat kan ik niet controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieldg
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 20:34
Waarschijnlijk hetzelfde als bij kpnmail, je mag alleen mailen als je verbonden bent via hun eigen netwerk (thuis via WiFi). Ik heb het zelf dus ook via KPN, inkomend werkt wel en uitgaand moet je onderweg via webmail doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
Maar tot donderdag werkte het wel en telfort zegt niets veranderd te hebben
Pagina: 1