Binnenkort heb ik weer een lange vlucht voor de boeg. Om de tijd wat makkelijker door te komen neem ik wat films mee. Ik heb al diverse pogingen gewaagd om mijn films op het inflight entertainment systeem af te kunnen spelen, maar het lukt helaas niet. Films encoden naar standaard h264, op de iphone zetten en via het usb poort op het schermpje afspelen, divx etc. Als ik een usb stick in het poort van de stoel prik ziet het systeem hem wel, alleen wordt er gemeld dat er niets op de stick zou staan.
Deze ervaring heb ik nu gehad met Garuda, KLM en Arke/TUi. Ditmaal ga ik weer met TUi en zou ontzettend graag wat leukers kijken dan het standaard aanbod. Ja ik kan mijn iPad meenemen, maar dan kijk ik constant naar beneden, wat op den duur ook niet zo prettig is.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips?

Deze ervaring heb ik nu gehad met Garuda, KLM en Arke/TUi. Ditmaal ga ik weer met TUi en zou ontzettend graag wat leukers kijken dan het standaard aanbod. Ja ik kan mijn iPad meenemen, maar dan kijk ik constant naar beneden, wat op den duur ook niet zo prettig is.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips?