Eigen films mee aan boord van het vliegtuig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Binnenkort heb ik weer een lange vlucht voor de boeg. Om de tijd wat makkelijker door te komen neem ik wat films mee. Ik heb al diverse pogingen gewaagd om mijn films op het inflight entertainment systeem af te kunnen spelen, maar het lukt helaas niet. Films encoden naar standaard h264, op de iphone zetten en via het usb poort op het schermpje afspelen, divx etc. Als ik een usb stick in het poort van de stoel prik ziet het systeem hem wel, alleen wordt er gemeld dat er niets op de stick zou staan. :/

Deze ervaring heb ik nu gehad met Garuda, KLM en Arke/TUi. Ditmaal ga ik weer met TUi en zou ontzettend graag wat leukers kijken dan het standaard aanbod. Ja ik kan mijn iPad meenemen, maar dan kijk ik constant naar beneden, wat op den duur ook niet zo prettig is. ;)

Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:28

EnnaN

Toys in the attic

Ik zou een hoesje/houder/whatever scoren die je aan de stoel voor je kan hangen. Probleem met iPad (naar beneden kijken) opgelost.

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 22:20
Mijn ervaring is dat doorgaans het aanbod aan boord tegenwoordig zo groot is dat de kans aanzienlijk is dat de films die jij zelf meeneemt ook al op het systeem staan. Met andere woorden, ik zou mij de moeite besparen en vermaken met de vele films, series en docus die op het systeem staan.

[ Voor 26% gewijzigd door argro op 18-10-2015 10:48 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
EnnaN schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 10:24:
Ik zou een hoesje/houder/whatever scoren die je aan de stoel voor je kan hangen. Probleem met iPad (naar beneden kijken) opgelost.
Totdat degene die voor je zit ineens z'n stoel omlaag doet en je ipad op de grond ligt.. ;)

@Argro: Bij Tui/Arke valt dit heel erg tegen helaas. Vandaar ook mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Probleem is dat per maatschappij, type vliegtuig en soms zelfs binnen een type vliegtuigen verschillende IFE's worden gebruikt. Algemene info is dus helaas moeilijk te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Die schermen spelen alleen maar foto's af vanaf een USB stick, heeft te maken met het door copyright beschermde materiaal dat jij erop af wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:05
Zat opties om aan de stoel voor je op te hangen :)

https://www.google.nl/sea...I943it7PMyAIVCS4aCh2BvwxJ
Pagina: 1